Jongetjes steken vuurwerk af

NIEUWEGEIN - Twee jongens van 11 en 12 jaar zijn donderdag in Nieuwegein betrapt op het afsteken van vuurwerk. De politie kwam hen op het spoor na een melding dat er in het park bij de Blokhoeve vuurwerk werd afgestoken. De politie vond bij het tweetal 14 rotjes. Een van de twee knapen had thuis ook nog twintig rotjes liggen, die hij inleverde bij de politie. Bureau Halt handelt de zaak verder af.

D'oh...
Geef die agenten alsjeblieft een klap, je druk maken om jongetjes van 11 en 12 die rotjes afsteken?

ik zou als agent, die jongetjes thuis afleveren, en tegen de ouders zeggen dat ze het vuurwerk gewoon tot oudejaarsdag voor hun kind moeten bewaren,:)
Zo simpel is het.

Wat schattig haha.

Demnnn wat een mensen zijn dat ook die agenten, maar ze doen ook hun werk... :p

Hier in Heemskerk waren ze trouwens ook aan het stoken hoorde ik, een dikke swhoeeef en daarna wat Crackling, leuke pijl dus.

Ik snap uberhaupt niet waarom mensen de politie gaan bellen bij een paar knalletjes? Oke als het nou nitraten waren die vlak bij de deur worden afgestoken kan ik het nog een beetje begrijpen maar voor een paar 12 jarige jongetjes die rotjes afsteken?:shocked:. Een auto die door de straat gaat of die toetert maakt al meer lawaai, laat staan de steeds lager vliegende vliegtuigen:rolleyes:

Nederlands verkeert plichtbewust zijn. Gho laat ik die 2 bengels eens flink een loer draaien door de politie te bellen.. lekker phu..

Echt sommige mensen hebben de kleuterschool nog steeds niet afgemaakt. Wie zijn die jongetjes tot last ? niemand. Laat ze toch. Misschien moeten ze zich eens afvragen wie er hier een gebrek aan opvoeding heeft gehad.

Die jongens met hun piercings en dikke hanenkam waren ook echt met dikke heroïne spuiten in hun armpjes graffiti aan het spuiten en vuilnisemmer aan het opblazen met dikke vlinders ?

Tolerantie in dit land is dus wederom weer eens ver te zoeken....

Mooi gesproken gerdo. Had het niet beter kunnen formuleren. Valt me op dat de nederlandse bevolking steeds minder van elkaar kan verdragen. Zeker na het invoeren van meld misdaad anoniem. Lijkt het een gewoonte te zijn om bij het minste geringste de telefoon te pakken en iemand er bij te naaien.

Laatst bewerkt:
Ik vind het best wel gierig voor ze, midden in een park en dan nog aangehouden worden :angry:

@aap007: Als ze dat aan het doen waren had de media dat zeker wel gezegd.....

Ah, waarom is dit nou weer:S Damed paar kleine rotjes, politie mag blij zijn dat het geen lawine pijlen waren en dat het legaal was. Man, wat is de politie in dit land toch zielig.

Back
Bovenaan