Jongens vernielen autoruit met vuurwerk

SniperX

VWC lid
ROSMALEN - Twee jongens hebben donderdag in Rosmalen een autoruit met vuurwerk opgeblazen. Een voorbijganger zag hoe de jongens van 13 en 14 de ruit van een geparkeerde auto in de Poelruitstraat vernielden.

Dankzij het duidelijke signalement konden agenten de verdachten aanhouden op de Groote Wielenlaan. De jongens zijn meegenomen en verhoord.

Groote Wielenlaan
De politie onderzoekt of ze ook iets te maken hebben met andere vernielingen aan auto's de afgelopen maanden op de Groote Wielenlaan.

bron: http://www.omroepbrabant.nl/?news/153086962/Jongens+vernielen+autoruit+met+vuurwerk.aspx[/b]

Extra noot: Ik plaats dit dan wel op 1 april maar dit is géén 1 april grap!

Tss, weer zo'n stomme grap:p

Nee, ik vind het echt schandalig, ben je 13/14, en dan ga je zulke dingen doen....

Kattenkwaad? oke, maar je kan ook te ver gaan. Lijkt wel een puur Nederlands probleem. Mongolenkinderen die niet nadenken en de boel verzieken. Niet gek dat bv. de vuurwerkregels hier zo streng zijn.

Ik zou zeggen: paar dagen het hok in (kan helaas niet, ze zijn te jong), de schade betalen en vooral ook de ouders erin betrekken door via hun een verbod voor a.s. O&N op te leggen! Wie niet horen wil, moet maar voelen...

Verveling he.
ZUlke incidentjes zullen helaas steeds vaker de nationale media halen in dit burgerlijke suffe land.

Met als gevolg méér regelgeving en nog meer burgerlijkheid en incidenten die de krant halen.

Mijn gedachten gaan steeds meer uit naar een vorm van censuur.

tja het hangt er maar net van af wat voor vrienden je kind heeft .
toen ik die leeftijd had dacht ik gewoon niet aan dat soort akties .

Ik val onder de zelfde leeftijdscategorie maar ik heb dus echt geen drang om dit soort dingen te flikken.. Vind het ook schandalig, en ik kijk toch een beetje richting de ouders..

Back
Bovenaan