Jongens gooien vuurwerk naar politie

ylke

VWC lid
ARNHEM - Een groep van drie Arnhemse jongeren heeft in de nacht van maandag op dinsdag in de wijk 't Broek vuurwerk gegooid naar een patrouillewagen van de politie in Arnhem De agenten waren naar de wijk gereden na een melding over een groepje jongeren dat in de Valckenierstraat vuurwerk afstak en tegen auto's trapte.

Toen de politie arriveerde, was ze direct doelwit. Na het gooien van het vuurwerk gingen de drie ervandoor. Een van hen kon echter na een korte achtervolging in de tuin van een woning worden gearresteerd. Het gaat om een 18-jarige Arnhemmer. Hij had vuurwerk bij zich. Zeker vijf auto's in de straten zijn beschadigd.

Bron

Misschien een beetje knuffelen en bij laten komen op een roompot park ze hebben ook zo moeten rennen voor de politie.of op mijn manier bijde klauwen afhakken

Er is maar één persoon gepakt. Er is géén bewijs dat nou net deze persoon die auto's beschadigd heeft. Dus mijn vermoeden is dat hij het met een lichte geldboete moet doen. En de slachtoffers (eigenaars van de auto's)? Tja...

hier in leiden is ook op de nacht van 31dec tot 1jan, 6autos in de brand gestoken er zijn wat mensen opgepakt van tussen de 16 en 24jr, maar is ook niet eens zeker of hun dat hebben gedaan, en dat terwijl in leiden n gedeeltelijk vuurwerk verbod was ;) bij mij in straat stonden ook 2securety auto's met 4man sterk en n straat ernaast ging n auto de fik in, en maar opletten over zwaar vuurwerk, er gebeurde niks in me straat.. Al met al zijn er in leiden 35 mensen aangehouden vald nog mee het meeste was wat vecht parteitjes enzo

Back
Bovenaan