Jongens gepakt voor opblazen TNT-bus

pyromaniac

VWC lid
Jongens gepakt voor opblazen TNT-bus
vrijdag 04 december 2009 Surhuisterveen

De politie heeft woensdag drie jongelui aangehouden wegens vernieling van een brievenbus en het bezit van illegaal vuurwerk. Woensdagmiddag zag een getuige hoe een groepje jongelui op de Burmaniastraat in Surhuisterveen met vuurwerk een TNT-brievenbus vernielde.

Met behulp van die getuige kon de politie in de omgeving een 13-jarige jongen uit Harkema aanhouden, die toegaf de brievenbus met behulp van een zogeheten nitraatbom te hebben vernield. Tegen twee andere jongens werd proces-verbaal opgemaakt omdat zij in het bezit bleken te zijn illegaal vuurwerk.

Bron: Waldnet.nl

Idd,Lekker laten melden op 31-12 om 10:00 en om 02:00 weer op laten halen door papa en mama.:bye:

Dit zijn de dingen die het verpesten voor de anderen:mad:

grtz
Pyromaniac 1975

Vind een brievenbus toch ook wel een van de ergste gingen om te vernielen, je weet nooit wat voor belangrijke post er in de brievenbussen kan zitten.. doe dit dus gewoon niet!

Hoop dat de jongens een gepaste straf krijgen.

Vroeger had je de schandpaal, daar bedoel ik mee, zet diegene die het gedaan hebben met een bord om hun nek op de plek des onheils.(uurtje of 4)

Zodat iedereen kan zien van ok waren jullie dat.
Tevens vermeld je op dat bord wat diegene kwijt is aan euro's aan de kosten om alles weer telaten repareren.

Zulke lui verzieken het voor de echte vuurwerk liefhebber.

prettig weekend.

Idd gewoon een dikke boete dat doet meer dan wat taakstraf dat vinden de meeste toch ? Ik bedoel als je 24 uur krijgt ofzo voor vernieling als voorbeeld doe je dat toch ipv weet ik veel hoeveel honderden euro's.

Moeten ze hard voor werken als je 13 bent :)

grtz

Gewoon 31e achter slot & grendel en laat papa & mama de jongens 1 januari ophalen en laat ze goeie taakstraf geven en gewoon schade vergoeden... hoe jong ze ook zijn moeten ze voortaan maar even eerst nadenken voor ze weer zoiets doen.

Dit vind ik nou een leuk bericht over vuurwerk. Ook geen rare woorden als 'nitraat- of granaatbommen' gewoon zoals het is: Illegaal vuurwerk. Wat het dan voor vuurwerk was doet er verder niet toe. Je mag het niet in je bezit hebben en al helemaal niet afsteken. Laat staan er spullen mee slopen.

Meer van dit soort berichten graag :D

"die toegaf de brievenbus met behulp van een zogeheten nitraatbom te hebben vernield"

Dus het woord bom staat er wel degelijk in:p hoop dat ze deze jongens op 31-12 binnen houden...

Darksoul was me voor :p

Back
Bovenaan