Jongen (6) gewond door bijtende stof

ylke

VWC lid
NIJMEGEN (Novum) - Een 6-jarige jongen uit Nijmegen is maandagmiddag gewond geraakt nadat hij in bosjes bij een schoolplein een flesje met een bijtende vloeistof had gevonden. Hij gooide het flesje kapot, waardoor het kind spetters van het goedje in zijn gezicht kreeg, meldt de politie dinsdag.

Het jongetje vond het flesje maandag rond 16.30 uur in bosjes van een schoolplein in de wijk Leuvensbroek in Nijmegen. De 6-jarige is naar een brandwondencentrum gebracht. De vader van het kind, een leerling van de school, meldde het incident dinsdagochtend bij de schooldirectie, die daarop de politie waarschuwde.

Agenten hebben in de omgeving niet meer flesjes gevonden. De politie onderzoekt nog om wat voor vloeistof het gaat en waar het vandaan komt. Mogelijk gaat het om een flesje met zelfgemaakt vuurwerk dat na de jaarwisseling is blijven liggen.

Bron

Staat toch duidelijk vloeistof.....
Sins waneer is vuurwerk in vloeistof vorm....

Denk eerder dat iemand zijn accu heeft leeg gedumpt....om het lood weer te verkopen...

Ik las het vandaag. Apart bericht, niet bepaald blij als ouder ben je dan.

Of het daadwerkelijk om vuurwerk gaat valt nog maar te bezien. Ik heb daar ook zo mijn twijfels bij, maar een agent vermoed dit.. Wellicht zal er binnenkort meer duidelijk worden. Inprincipe is het hopen dat het niks met vuurwerk te maken heeft uiterraad.

Tja vuurwerk vuurwerk vuurwerk dit is een memo van arno bonte jongens alles wat we vanaf nu vinden waarvan we de naam niet weten noemen we voortaan vuurwerk vuurwerk vuurwerk vuurwerk vuurwerk tjonge dit gaat goed weer een stap dichterbij een verbod vuurwerk vuurwerk vuurwerk en nog een keer vuurwerk vuurwerk

Bijtende vloeistof,de naam zegt het al. Een flesje met vloeistof,heeft niks met vuurwerk te maken. Denk eerder een oplossing van natriumhydroxide,of iets dergelijks. In iedergeval iets chemisch.

Back
Bovenaan