Jongen (13) bestelt vuurwerk via internet en moeder waarschuwt politie

Bastiaan91

VWC lid
Jongen (13) bestelt vuurwerk via internet en moeder waarschuwt politie

EDE - De politie heeft op woensdag 19 oktober het eerste vuurwerk in Ede in beslag genomen. Weliswaar ging het om een kleine hoeveelheid, maar wel zwaar vuurwerk waarmee met groot gemak de grootste schade aangericht kan worden.

Het vuurwerk was door een 13-jarige jongen uit Ede zelf besteld via internet. Zijn moeder was het er gelukkig niet mee eens. Zij meldde het bij de wijkagent die vervolgens even thuis langskwam...

Het zware vuurwerk werd hier door hem meegenomen naar het politiebureau. Gezien de leeftijd en de geringe hoeveelheid bleef het bij een (duidelijk) vermanend gesprek.

Bron: http://www.112ede.nl/page/Nieuwsdetail/36572/jongen-13-bestelt-vuurwerk-via-internet-en-moeder-waarschuwt-politie?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Haha ik ben opgegroeit in ede . Zielig voor die jongen dat ie zo'n moeder heeft

Zielig wil ik het niet noemen maar ik kan haar actie niet echt goed keuren, ik had dat toch anders opgelost maar ik weet natuurlijk niet hoe de gezinssituatie daar is. Misschien was de jongen al meerdere keren gewaarschuwd en was zij ten einde raad ?

Het zou je moeder maar wezen.. is ze zelf niet in staat om haar eigen kind een tik op de vingers te geven? Als er al een nieuwbericht is, zal heel de buurt het ook al weten.

Als je de blauwe petten al nodig hebt om een kind van 13jaar op te voeden dan had je beter nooit aan kinderen begonnen.

Jcwt? Bestaan die weer?:idea:

woow, dat zou wel erg gaaf zijn!!
wat waren dat heerlijke knallers!

3f7d011cfa3cec3c41acaf7f7ec70bc7.jpg

hoewel ik mij niet kan herinneren dat dat witte logo er op stond...

Ja haha die JCWTS van funke kwam ik ook al tegen, funke loopt allemaal gouwe ouwe knallers te kopiëren, zou me niets verbazen als er invloed vanuit Nederland is. Straks krijgen we nog de gigavlinders terug, met van die dikke blokken gips er in :D

Die ontbrak sowieso al bij de laatste versie van de originele. Wel jammer, een voorafgaande fluit gevolgd door die dreun, ja dat had het wel afgemaakt!

klopt inderdaad, fluit zat er al heel lang niet meer bij...

maar helaas mogen ze niet meer besproken worden hier...

Back
Bovenaan