Jeugd laat brievenbus ontploffen

ylke

VWC lid
Zondagmorgen 20 november hebben, volgens ooggetuigen, twee jongens van ongeveer twaalf jaar de brievenbus van de Kerkhovense Molen in Oisterwijk met vuurwerk opgeblazen.
Een groep jeugdige sporters kwamen na hun sport iets voor 12.00 uur met hun ouders in de auto terug op de parkeerplaats bij de molen. Nadat de auto’s waren vertrokken bleven de twee jongens met hun fiets achter. Omwonenden hoorden knallen en toen men ging kijken lag de brievenbus in stukken en waren de jongens verdwenen. Het bestuur van de Kerkhovensemolen gaat aangifte doen.

http://www.oisterwijknieuws.nl/2011/11/jeugd-laat-brievenbus-ontploffen/

wel of geen 12 jaar het hoort gewoon niet punt uit .
het is echt niet erg als ze een keertje oog in oog met oom agent komen te staan .
dat leren ze van .
kijk je moet natuurlijk niet vergeten dat het op deze leeftijden begint

Waarom moet men eigenlijk deze berichten publiceren? Volgens mij werkt dit zelfs averechts! Al die aandacht zorgt waarschijnlijk voor een goed gevoel bij deze mensen!

Waarom moet men eigenlijk deze berichten publiceren? Volgens mij werkt dit zelfs averechts! Al die aandacht zorgt waarschijnlijk voor een goed gevoel bij deze mensen!

hallo het gaat hier om kinderen van 12 jaar .
die kun je nog niet verantwoordelijk houden voor dit soort dingen .
die hebben nog een lange weg te gaan voor dat ze 18 zijn hoor

Zulk soort jongens moesten flink op de balg krijgen!
12 jaar en nu al dingen als brievenbussen vernielen, stel dat er bijv. rouwkaarten in zitten.
Ik durf een rouwkaart in ieder geval niet meer op de brievenbus te doen.
Wat wordt het als deze "jochies" groot zijn?
Dankzij dit soort ongein zal flash nooit in grondknallers in Nederland worden toegestaan. Hooguit in luchtknallers.

Back
Bovenaan