Je mag maar 5 producten bestellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Stel, je mag maar 5 producten kopen. Welke zullen dit zijn en waarom zou je juist voor die artikelen kiezen?

Poe, dat is zeker een lastige. Ik zal eigenlijk gaan voor verschillende artikelen, zodat ik van alles wat heb.

Transbomber: Even lekker wat chaos in de straat
Crackling Crystal: 1 van de beste fonteinen
Tailgate Fan: Stukje pure kwaliteit
Mega 6: Even lekker wat goede cakes stoken
Pyro en Papel: Hele dikke bak waar je minuten van kunt genieten, alsnog een show

Deze vraag is eigenlijk te ingewikkeld om goed te beantwoorden. Maar ik ga erin alsof het écht zo is, en dan ga ik toch voor een aantal grote bakken:

- Transbomber Champions edition
- Triple X / Armageddon
- Rebellious Rocker Box
- Pyro + Papel
- Tournament box

Dan zou ik sowieso een aantal grote compounds halen en een paar leuke waaiers

Evo Force One
Triple X
Magnum PI
Sylvester Mainframe
Tailgate Fan

Moet toch een leuk showtje mee te bouwen zijn

Leuk nieuw topic! Hele moeilijke vraag, maar hier ga ik mijn best even voor doen.

Buurtassortiment van Rubro.
Mega 6 van Vuurwerkmania.
Pyro + Papel Een dikke show gegarandeerd.
Transbomber voor de Chaos.
Ook ik ga voor de Tailgate Fan voor de variatie aan producten.

6 elements
Pyrotsunami
Tsunami of gold
Rainbow chry
Elegant night
Waarom? Alles is bewezen en goed, op de 6 elements na ze allemaal niet gehad

Scala 100A
Piromax Titanium salute
Evo Force one
Katan special 5#
Rubro Immortal Gold

Laatst bewerkt:
Ik zou dan, net als de meesten boven mij, gaan voor 5 toppers. Nouja, dan zou ik eerder 4 toppers pakken, en 1 product in veelvoud.

- Grande Special
- Obsessed
- Transbomber
- Final Fate (kartonnetje 4/1)

- Scream - Tropic, en dan een stuk of 20 voor de mooie chaos om 0:00!

Katan special #2 en #4.
De miner van China Red en Lumberjack en natuurlijk de v-master.

Waarom, de reden vijf producten is weinig zou dan niet voor losse cakes gaan, maar gewoon goede compounds. Er zijn betere producten dat weet ik ook wel maar met deze 5 zou ik me prima vermaken, hoe meer variatie in de lucht hoe beter dat heb ik met losse cakes niet zo.

Leuke en tegelijkertijd ook een lastige vraag.

Ook voor de grotere compounds gaan en wat setjes.

Evo Force One
Heaven from Hell
The Joker
Katan 19 shots mixed (lekker veel voor weinig)
Brasilian Ass Box

Uhmm zeer lastig te veel keus..

1x Magnum P.I. (Pyro Insanity)
1x Ultimate City trip
1x Event Gates of Detonation 276's
1x Code Red Box
1x Tsunami Of Gold

Deze 5 omdat ik deze dit jaar op me lijstje heb staan :p

Poe lastige dit hoor, maar dan zou ik wel voor kwaliteit en boxen gaan....5 producten is wel enorm weinig namelijk. Cakes vallen dus helaas sowieso al af. (voor mij)

1: Pyro + Papel
2: Transbomber champion edition
3: Obsessed
4: Gates of detonation
5: Triple X

Allemaal ook bewezen dikke compounds. Lekker divers, heerlijk sierlijk, maar ook lekker rammen en dikke effecten.

Interessant topic!

Als ik uit enkel 5 producten kon kiezen dan zou ik de volgende producten kiezen, afgestoken in de onderstaande volgorde na klokslag 00:00

1. Funke Snowblind:
Een beter begin is er niet, de lucht compleet gevuld met chrysanthemum crackling!

2. Pyro en Papel:
Kwalitatieve effecten, veel mooie kleuren, genoeg variantie, een goed tempo, met salvo's er doorheen, zit ook 30mm in... Naar mijn mening de beste cakebox op het moment van schrijven.

3. Tailgate Fan:
Ik ben van mening dat 5 producten kiezen echt wel genoeg kan zijn, zeker wanneer je voor minimaal één tot twee grote cakeboxen gaat. De Tailgate Fan zou ik dan ook nemen ter variantie naast het andere siervuurwerk en omdat ik deze cakebox echt een stukje pyro-kunst vind! Kan me niet voorstellen hoe mooi dit in de straat zal zijn.

4. Triple-X:
Om dezelfde redenen als de Pyro en Papel, alleen staat bij de Triple-X meer de kleur 'goud' centraal.

5. Funke Ecstasy of Gold:
Naar mijn idee een goede en een bijzondere afsluiter. Sluit ook goed achter de Triple-X aan.

Laatst bewerkt:
Toch een mooi topic om goed in de gaten te houden. Alleen maar top producten. We zitten wel veel op 1 lijn moet ik zeggen.

Idd een leuk topic! Dit jaar nogal wat moeite met keuzes maken door het grote aanbod.
Was voornemend om 4/5 compounds te nemen en voor de rest wat los spul.
Door het verbod hier in Apeldoorn is de lol er toch wel een beetje vanaf.
Mijn keuzes zouden zijn:

1: Tailgate fan (zorgt voor veel sensatie in de straat en trekt mooi de aandacht

2: Ultimate citytrip allemaal achter elkaar (vind dit een mooie set met diverse effecten)

3: Ygdrassil (mooie kleuren, grote effecten, spektakel en al helemaal in de straat.

4: Triple X (op basis van de gedeelde filmpjes een must have dit jaar)

5: Karton crackling thunderstorm all at once (finale met gegarandeerd succes op klappende buren)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan