Jaguar

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC 185
Artikelnaam: Jaguar
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 shots multishot waarbij diverse gekleurde staarten eindigen in gekleurde palmeffeffecten, glitter en sterren
Tijdsduur: 35 sec
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 39,95
Verpakkingseenheid: 4
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_2316.jpg

Film 1:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij deze cake spreken mij de effecten ook aan.Palm trees,glitter,en steren passen mooi bij elkaar. Maar ik wil graag het filmpje zien. Voordat voor mij het totaal plaatje klopt. Qua prijs/kwaliteits verhouding.

Laatst bewerkt:
ik vind de cakes van schuurmans dit jaar prijstechnisch erg lekker in elkaar zitten
er kan zomaar wel eens wat schuurmans bij mij voor de deur komen dit jaar

Topper

Topper

Deze topper werd tijdens de Schuurmans demo geschoten en behoort wat mij betreft thuis in het rijtje van beste nieuwkomers.
Geweldig heldere kleuren, felle intensiteit en keiharde bursts.

wat mij meteen op vald is de snoei harde burst en crackling
zo zie i crackling graag!
wil diamand colection weer een rolls rolls worden?

Gave cake! Mooie crackling etc. Bedankt voor het toevoegen van filmpjes Gerwin. Ik ben benieuwd naar die nieuwe van de premium series, mystic dreams ofzo, goede verhalen over gehoord... :wink:

al met al aardige nieuwe producten bij Schuurmans tot nu toe, alleen valt het bij de Silverline nogal tegen.

:bye:

mooie cake aantal verschillende effecten en de grote van de effecten vallen mij niet tegen. de prijs is wel netjes voor dit product.

toch wel een erg mooi blokje voor dat geld ben benieuwd of ze hem hier gaan verkopen, wie weet komt ie erbij

Laatst bewerkt:
Tjaa, wat zal ik zeggen... Mooi blokje, goede uitwerkingen en een goede prijsverhouding. Deze komt zeker voor de deur te staan!

Weer een mooie cake is dit, de blinkers, palm en crackling komen goed tot hun recht. Prijs erbij valt ook nog goed te doen vind ik.

Net even bij een Showroom in de etalage gekeken, waar ze Diamond Collection al opgezet hadden. Wat mij meteen op viel aan deze cake, is dat hij relatief groter is dan zijn medegangers. Ben benieuwd hoe hij in het egt uit pakt.

Back
Bovenaan