Italie: shows

Festa S. Vincenzo - Calamonaci 2009 - Introduzione La Rosa Fireworks

movie

nou nou nou nou Fred.. wat een geweld! lekker heur! :D

Heb er hier nog eentje zomaar ff van Youtube afgeplukt, een van me favoriete Italiaanse bedrijven VACCALLUZZO:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog eentje van Vaccaluzzo...... spelen met Singleshots en een "paar" cilinders.. godsamme nou man man man.. brrrrrrrrrrrrrrrrrrr G E I L! :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en nog eentje van Vaccalluzzo.. in het begin prachtige sinlgeshot stukken.. op het einde een belachelijk agressieve finale met veel.. heeel.. heeel veel salutes :D

+ YouTube Video

Fantastisch deze laatste film. I like the Italian way.
Monsterlijk die finale inderdaad.
Vraagje: heeft dit bedrijf altijd dezelfde stijl van schieten?
Thema,s met mines,single shots,meerslagenbommen,candles,statuda,s

tot nu toe zie ik van Vaccalluzzo hele mooie shows met voornamelijk hoogstandjes met singleshots en mines, idioot veel cilinderdommen.. en prachtig ander materiaal!

hier nog eentje van ze:

+ YouTube Video

Ik heb ook een mooie kalender met prachtige fotos hier van Vaccalluzzo :D

wel leuk om even te vermelden. Vaccalluzzo maakt gebruik van het afvuursysteem van Monetti: Pyroleda. Wij bij DBK gebruiken dat systeem ook. Bij vaccalluzzo ziet dat er dan zo uit:

DSCN4271.JPG

360%C2%B0.JPG

sjezus fokkin hell zeg.....wat een heerlijke filmpjes van Vaccalluzzo Jack....ik heb ze echt met verbazing zitten bekijken...wat een heerlijk schouwspel en gespeel met single shots, idd idioot veel shells, meerslagen, studata's etc etc....heerlijk!
Hier zou ik weleens live een showtje van willen zien :D Denk dat je bijna spontaan klaarkomt :p

Jajajajaa, Vaccalluzzo.. die wil ik al zo lang in real life los zien gaan. Werkelijk prachtige shows schiet deze firma, met hun themas vol single shots en cilinders.

Dit zijn de shows zoals ik ze graag zie, heerlijk:D

wat heeft Vaccalluzzo tog een mooie shows!
echt absurd!
niet normaal mooi grof en de hoeveelheid ook!
tnx jack en fred!

Wat ik vooral echt kick vind is dat ze nogal eens 10 tot zelfs 14 studatas achterelkaar te lucht in smijten op een paar seconde.. en net als de laatste zn lading uitwerpt dan ontploft de 1e met haar bombettes

Ik heb ook taloze shows in Italie gezien. Lecco was toch wel het mooist. Heb helaas geen filmpjes of fotos. Ja heb ze wel maar afgedrukt niet op de computer ;7

Back
Bovenaan