Is jouw bestelling compleet?

Funke crackling fonteinen en geyser c van funke, waren niet binnen gekomen, dus mocht wat anders uitzoeken, een zilver salute van wolf en 2x holler fluit ofzo van funke genomen en kreeg als excuus voor het ongemak ook nog een meneer de beuker cake gratis mee:) op zich wel goed opgelost, maar jammer dat ik die bepaalde producten van funke niet kon krijgen.

Alles gelukkig compleet.
Had een kleine collectie dit jaar, maar 2 producten waren erg spannend maar toch netjes de Dragon Box 2 en de Glitter Willow 2 Colorz ontvangen.
Verder was de Crack Attack niet geleverd, maar zat bij de avond levering in de vrachtwagen, dus kon 'm alsnog ophalen.

Immortal gold niet uitgeleverd gekregen, 2 x kingstown gekregen. Ben daar de winkelier ook wel zeer dankbaar voor.

Verder, op 1 klein pakje tails, alles meegekregen (eerder gecancelde producten niet meegeteld).

Ik kwam thuis tot de ontdekking dat ik een Prisma Willowbox extra heb mee gekregen, terwijl m'n bestelling gewoon compleet was, heb gelijk een staatslot gekocht.

De enige winkel waar spullen niet zijn uitgeleverd was Feuerwerkswelt. En dan heb ik nog mazzel gehad dat ik een groot deel van mijn bestelling überhaupt heb gekregen, in tegenstelling tot een heleboel anderen. Eén advies: Bestel daar niet! De logistiek is een chaos en de communicatie is non-existent.

De enige winkel waar spullen niet zijn uitgeleverd was Feuerwerkswelt. En dan heb ik nog mazzel gehad dat ik een groot deel van mijn bestelling überhaupt heb gekregen, in tegenstelling tot een heleboel anderen. Eén advies: Bestel daar niet! De logistiek is een chaos en de communicatie is non-existent.
Ik zou vandaag 11 orders afhalen, was helemaal niksin Gronau. Gelukkig nog wat bestelling in Nl die wel volledig uitgeleverd zijn. Voor mij ook de laatste keer daar. Mocht er toevallig morgen nog iemand zijn hoor ik graag in een PM of de vrachtwagen die vandaag zou komen er alsnog is geweest…

Helaas bij de laatste winkel ging het fout, helaas waren de hummingbirds niet en hij had voor de las fallas een andere gekregen van China red te weten 36 salute ook wel van China red, Voor de hummingbird is helaas geen gelijkwaardige vervanger dus daar heb ik maar de tiger voor meegenomen, voor de las fallas kreeg ik en de 36 salute knalcake en nog de Jorge Saturna,

Op zich prima opgelost maar baal wel van de hummingbird..

Azzuro van Argento hadden ze niet, geld terug gekregen. Het was zo knetter druk daar, bijna een uur moeten wachten. Had geen geduld om iets anders uit te kiezen :bonk:

Mijn bestelling was compleet. Ik heb enkel vervangers gekregen voor het gratis vuurwerk wat erbij zat. Maakt mij verder niets uit want bestelde daar toch niet om.

4x Super sonic is vervangen voor 4x Dynamic Lighting
1x The Spider compound is vervangen voor 1x 100SH Turbo Display Box.

Medio November al van 1 winkel te horen gekregen dat alles wat ik van Nordlicht besteld had er niet was en wat afkeur daar. De vervangers waren er wel allemaal gisteren.
Ook bij de andere drie winkels vandaag, behalve de afkeur van december (Spinnerz, Komodo en Springteufel) ALLES geleverd gekregen, erg bijzonder!
Wel af en toe wat langer moeten wachten vandaag vanwege de chaos die er weer was door slechte logistiek van Lesli en Rubro.

Bij valk waren de cairo crackling, aeroblaster en de strong celebration er niet, en er waren geen vervangers dus geld terug gekregen

Mijn bestelling was verre van compleet.
Tijdens de voorverkoop de EVO producten die niet geleverd konden worden naar Pangu omgezet.
Nu bleek alle Pangu niet geleverd te zijn of te zijn afgekeurd. Nog nooit met zo'n goedgevulde portemonnee een vuurwerkwinkel verlaten :p

Nee bij Vox Meppel niet. En als vervanger flink bleek ik flink te zijn afgezet. En bij Valk Nijverdal het buurt assortiment niet gekregen maar 3x de VALK MEGA BIG 19 LIMITED EDITION 2 dus 2x 3 dezelfde cake

Escape from hell 1"2 niet uitgelverd gekregen bij vuurwerkboulevard in Leeuwarden, toen de site online kwam gelijk besteld belachelijk dus. Daarnaast was het daar chaos 1.5 uur gewacht voor niets. Waren verder ook heel veel klanten waar hun halve/hele bestelling er niet was.

Back
Bovenaan