Is een vuurwerkfolder nog van deze tijd?

De prachtig uitgevoerde folders uit de jaren '90 en '00 worden toch al zeldzamer. We zien steeds vaker de standaardfolder van de leverancier of een simpele flyer. Een echt mooie, unieke folder wordt steeds moeilijker te vinden.
Ik heb dus een folder gemaakt,en ook folders van vorig jaar bekeken.ik had 3 folders van een importeur waar alleen het logo van het verkooppunt was veranderd.dit vind ik ook erg zonde! De folder die ik heb gemaakt is echt uniek en is er maar 1 van.iets wat ook echt door een vuurwerkliefhebber is gemaakt!haha elke pagina heeft zijn eigen thema,eigen text eigen producten en er is van alles te zien op een pagina!! Ben trots op het ontwerp! En hoop dat er meerdere winkeliers eens het durven om verder te gaan kijken dan een importeur!

Want toch denk ik dat een folder die gew schitterd op de mat,nog steeds het meeste indruk maakt

Ik kijk er nog elk jaar naar uit dat ze in de bus vallen en kijk er met meer plezier in dan dat ik online moet zoeken dus wat mij betreft zeg ik blijven.

Lijkt me inderdaad slim om gewoon een a4tje met de beste aanbiedingen in de bus te gooien, waarbij ook de webshop wordt vermeld, goedkoop en effectief genoeg lijkt me!

ik zal het jullie nog sterker vertellen .
op het moment dat de sint het land weer uit is ga ik lekker een folder tour maken door de hele stad .

verder denk ik er aan om niks te bestellen via sites en het weer lekker ouderwets met de folder te doen .

Back
Bovenaan