Inxs pijlen

Heb ze afgelopen jaar gehad. Ze zijn wel leuk, zeker het geld waard. Hebben kleine boeketjes, meestal met crackling.
Heb ze gefilmd:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze verkopen deze pijlen bij Pronk in Sint Maarten. Zit alleen te twijfelen tussen Triple X pijlen en deze

Ze verkopen deze pijlen bij Pronk in Sint Maarten. Zit alleen te twijfelen tussen Triple X pijlen en deze

dan zou ik voor 100% voor de triple X pijlen gaan, ik heb ze namelijk beiden gehad en zij waren toch duidelijk de betere van die twee.

Ik ga voor dit jaar eens proberen een pakket van deze pijlen te bemachtigen. Niet omdat ze keigoed zijn. Nee omdat er bij mij juist een leuk verhaal achter zit wat zojuist weer te binnen schoot toen ik het topic opende.

Het was 29 december en ik had mijn vuurwerk net op gehaald bij de welkoop waar ik het altijd haalde toen ik nog een kleine knul was. Een vriend van me haalde zijn vuurwerk altijd bij de plaatste fietsenwinkel, die verkochten en verkopen nog steeds broekhoff vuurwerk. De avond was aangebroken op 29 december en ik had met m'n vriend afgesproken in het speeltuintje tussen onze straten in. Daar kwam hij aan hoor. Huh?! Wat is dat nou, wat steekt er uit je mouw gek? Heb je stiekem een pijl van thuis mee gestolen? Dus hij haalt die pijl uit z'n mouw vandaan en ja hoor, het ging om deze pijl! Ik wist niet hoe blij ik was, het leek wel of ik voor het eerst in m'n leven een vuurpijl zag. In ieder geval vonden we het wel heel spannend om samen als 12 jarige knulletjes die pijl de lucht in te jagen. Maar we deden het natuurlijk wel, eerst goed om ons heen kijken of er geen politie te zien was. Snel snel Dennis, steek die pijl aan! Hoppah, en daar ging die hoor! En een lol dat we hadden om toen al zo een pijl stiekem af te steken op 29 december.

Ja, sorry mensen, het is misschien een klein beetje offtopic, maar ik kreeg meteen weer een flashback naar die avond vlak voor oud en nieuw! Heerlijk is het om dat soort herinneringen te hebben.

Back
Bovenaan