Intratuin Cat. 1 topic

Volgens mij mag er maar maximaal 7 gram in een cat 1 artikel zitten. Dus meer dan een ***lig gekleurd vlammtje zal het niet zijn. Althans dat is mijn ervaring met NL fakkels.

- Categorie 1;Niet meer dan 7,5 gram pyrotechnische stoffen voor fonteinen.Bengaals vuur mag niet meer dan 20 gram bevatten.Knalstrengen, knalerwten en dergelijke mogen totaal niet meer dan 7,5 gram kruit bevattenIn deze categorie is geen knalvuurwerk toegestaan met buskruit of flashkruit.Dit vuurwerk is het hele jaar door te koop.-

ik denk dat het ook niet veel zal zijn ook al zit er 20 gram in ben benieuwd

In de Intratuin Pijnacker ben ik al geweest, en ook hier hebben ze Cat 1 vuurwerk! :) Gelijk eventjes wat getest natuurlijk. Aan de dure kant maar is zeker de moeite even waard. :idea:

Intratuin Apeldoorn heeft het halverwege dit jaar toch uit de winkel gehaald. Ligt half november weer in de winkel.

baddf3f06a7a921cae775e0a4ea1e7ee.jpg

Ligt al wel het 1 en ander

Pijnacker ook al weer waren ook bezig met het vuurwerk uitstallen.
Assortiment al bekend nog geen prijzen 15 november pas

Intratuin Voorschoten! Vond het allemaal wel reteduur! Het grootste pakket met een paar van die fonteintjes en wat prutzooi kost 34,95! Daar heb je 2 goeie meterpaketten voor in de laatste 3 dagen!

Bijlagen

• intracat2.jpg
    intracat2.jpg
    175,3 KB · Weergaven: 0
  • intracat3.jpg
    intracat3.jpg
    156,6 KB · Weergaven: 0
Dat is ook de reden dat ik daar niet eens ga kijken.
Welkoop, intratuin, dat soort winkels.. Alles voor mega hoofdprijzen en meer. :no:

Back
Bovenaan