Intertoys - Categorie 1 vuurwerk

TMCThomas

VWC lid
Bij enkele Intertoys winkels is inmiddels ook cat1 vuurwerk gespot, daarom ook een special topic voor de intertoys.

Zelf ben ik bij intertoys nijmegen & elst geweest, deze hadden helaas niks.

Hieronder een video van PTD met het assortiment wat je mogelijk aan kan treffen.

Hier in Sittard ook dit assortiment met daarbij ook nog een fonteinenpakket van Weco, zag dit pakket niet in het filmpje van Pyro Team Delft.

Offtopic: Zware tijden voor die gasten van PTD om elke dag een video te maken in deze tijden.

Ontopic: zal van de week eens kijken hier.

Ondanks dat ik verleden jaar mijn hele bak cat1 bij het buurmeisje in haar verzameling heb leegekieperd omdat ik het zat was om half 1 (alles was prut behalve funke) , heb ik 6 doosjes van die street power gehaald. Gisteren ff wat gestookt , dikke aanrader! Buurman was het met me eens , nog beter als die flut kanonslagen die we jaren lang hebben gehad! Aanrader ! Laatste jaar btw dat ik dit doe, volgend weer geen oud en nieuw ? Zit ik in het buitenland.

intertoys in zuidplas had wel wat liggen, behalve de knetterlinten.
1 pakje street power gehaald om tussendoor wat te stoken, had ook nog wat klein spul gehaald in belgie.

Ja, Intertoys Kronenburg heb ik gisteren wat gehaald. Street power pakketje is goed te doen!
Vandaag even langs geweest, was net het Street power pakket leeg, gelukkig hadden ze nog achter!

20211210-162126.jpg

Vandaag even langs geweest, was net het Street power pakket leeg, gelukkig hadden ze nog achter!

20211210-162126.jpg

Ik kan het onderste pakket aanraden, deze had ik vorig jaar ook en de fonteintjes die daarin zitten zijn allemaal stuk voor stuk heel goed. Het zijn er ook nog best veel, niet die opgepimte potjes wat uit 90% lucht bestaat.

Heel raar zeg.

Ik ben vandaag ook even gaan kijken bij de Intertoys in Belfeld.
Kwam er toevallig langs en dacht ff een Street Power pakje te scoren.
Maar daar hadden ze dus helemaal niets van wat hierboven allemaal staat aangegeven.

Naast wat sterretjes en knalerwten hadden ze hier de Bengal Fire Color van Cafferata en de B2B Smiley Fontain Pakket Small en meterpakket van Weco.

Bengal Fire en Smileypakketje maar meegenomen.

2021-12-10 18.34.15.jpg
[h=1][/h]

Die pakketjes van Weco zijn stuk voor stuk heel goed. Denk dat ze gewoon nog wat van vorig jaar hadden liggen, anders wel vreemd dat ze een geheel andere collectie hebben dan andere Intertoys.

Die pakketjes van Weco zijn stuk voor stuk heel goed. Denk dat ze gewoon nog wat van vorig jaar hadden liggen, anders wel vreemd dat ze een geheel andere collectie hebben dan andere Intertoys.

Dat zou best eens kunnen, al was de dame in de shop dit rekje met Cat.1 net aan het bijvullen..

Street power had bij mij productiejaar 2017
Yep , die van mij ook.

Tip: bermuda op zijn kop houden, onderkant lichtjes indrukken dat het bol komt te staan, balletjes naar beneden tikken , hoekjes naar de onderkant vouwen en dan samenknijpen dat het een soort pilicracker word.
Scheelt de helft in de werking!

Back
Bovenaan