Internationale speelgoedbeurs Nürnberg

Heb het eerste filmpje gezien en wel de middelste van pyroboombob leuk filmpje vooral de nieuwsgierigheid die gekweekt is door pyroshine!!

Ook de vertegenwoordiger van magnum deed goed zn best in het Duits (👍Erwin) en die houdt de hoop levend daar waar GBV het al volledig af laat weten!!

Ben benieuwd wat er op de andere filmpjes voorbij komt, ben heel nieuwsgierig naar SRPYRO, Pryme, iskra ook omdat ik die prijzen over het algemeen een stukkie eerlijker vindt dan Riakeo o.a maar goed dat is een persoonlijke mening ben zeer gecharmeerd geraakt van SRPYRO 👌

Ik ben ooit via via op de tuinbeurs geweest in Gorinchem.
Natuurlijk niet de Spielwarenmesse, maar het was super leuk om dat een keer mee te maken.
Natuurlijk de verzamelaar binnen mij vond de goody bags en de folders en de catalogi ook erg gaaf, maar om even binnen te neuzen bij de importeurs is erg leuk.

Helaas is die beurs in Gorinchem ter ziele gegaan, maar ik zou wel eens naar Neurenberg willen.

O ja en je normaal (netjes) gedragen helpt ook mee. En niet al te veel opvallen.

Heel sterk om niet te gaan, afblazen van die vw show is een teken aan de wand. En alle leveranciers hadden ook stelling moeten nemen.

Heel sterk om niet te gaan, afblazen van die vw show is een teken aan de wand. En alle leveranciers hadden ook stelling moeten nemen.
Een prima statement van Malte maar niet realistisch om dat ook van andere importeurs verwachten waar er meerdere bij waren die nog serieus voet aan de grond moeten krijgen in Duitsland om hun voorbestaan veilig te kunnen stellen. Ook van de Chinese fabrikanten en inkooporganisaties die daar staan kun je het niet verwachten, die zijn afhankelijk van de importeurs die daar rondlopen. Funke verkoopt toch wel dus Malte kan het zich veroorloven...

Als je niet beter zou weten zou je denken dat ze er wel waren. Wat lijken die Pulver spulletjes op Funke zeg..

goh daar is hele rel omgeweest en nog steeds. een ex medewerker van eerste funke fabriek heeft best veel dingen gestolen en gekopieerd onder pulver ;)

Back
Bovenaan