Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen 10-08-2012

Ik heb gisteravond samen met 10.000den mensen genoten van 2 hele mooie shows. De
2de show vond ik het hoogtepunt van de avond. Dat de vuurwerkshows niet echt door de diverse landen zijn geschoten maar door Dream Fireworks maakt het vuurwerk voor mij niet minder mooi en heeft er niet voor gezorgd dat ik minder van de shows heb genoten. Ik ben er volgend jaar zowiezo weer bij.

Elburgersc,

Zo te horen heb ik gister weer wat moois gemist hoop dat de shows nog online komen zodat ik het nog mag aanschouwen alhoewel ik het toch altijd nog een groot verschil vind tussen het live meemaken en op film. Ben benieuwd.

china was idd 1 en daarna spanje
maar ook ik vond spanje beter en china 2 maar ja ik zit niet in de jury:D
Nederland vond ik een beetje tegenvallen misschien komt dit omdat de eerste landen te vroeg schieten (het is nog veelste licht).

Wat een heerlijke shows gisteren. Ook ik vond dat Nederland te vroeg startte maargoed de show was leuk! De show van Spanje was echt verpletterend!! Was ook mijn favoriet.

wat het verkeer betreft vond ik het niet tegenvallen. Had de auto geparkeerd bij het Ministerie waarvoor je 10 euro betaalde en je met een taxi naar het strand gebracht werd. De terug weg hebben we 20 minuutjes terug gelopen naar de auto en we stonden niet echt vast. Was dan ondertussen ookal 1 uur!

Misschien voor volgendjaar voor meer mensen een tip om daar de auto naar te zetten.

was inderdaad super sfeer,voor sommigen was het na de tijd balen om weer uit scheveningen te komen haha,gelukkig hebben ze hotels

ik heb ook wel gefilmt maar zet het niet op youtube,staan al genoeg filmpjes op

Elburgersc,

Fantastisch filmpje zo vanaf het ponton niet te vergelijken vanaf de wal waar ik stond. Heel gaaf zo te zien hoe dat gaat. Geweldig

en daar zijn de foto's van donderdag!

scheveningendonderdag.JPG

scheveningendonderdag1.JPG

scheveningendonderdag2.JPG

scheveningendonderdag4.JPG

scheveningendonderdag5.JPG

scheveningendonderdag6.JPG

scheveningendonderdag7.JPG

scheveningendonderdag8.jpg

Dit jaar het vuurwerkfestival voor het eerst bezocht. Ik ben zaterdag naar Scheveningen gegaan en dus Nederland en Spanje in actie gezien. Ik vond Nederland een beetje tegen vallen, daar had ik meer van verwacht gezien ze geloof ik vorig jaar 1e zijn geworden (?).
Spanje daar in tegen vond ik wel mooi en de finale was in tegenstelling tot Nederland ook echt een finale :P

Ik heb zelf ook nog gefilmd

Nederland
http://www.youtube.com/watch?v=9DoafHj71Lo

Spanje
http://www.youtube.com/watch?v=ZjEQcxbae50

Back
Bovenaan