info Export Feuerwerk

Zelf een aantal potjes, pijlen en knallers gehad. Over de potjes erg tevreden, mooie prijs kwaliteit artikelen. De pijlen vond ik mwha maar kan ook liggen dat ze redelijk hoog gingen en het erg mistig was. De knallers waren mooi, de grootste waren 2grams en knalden hard

Zelf een aantal potjes, pijlen en knallers gehad. Over de potjes erg tevreden, mooie prijs kwaliteit artikelen. De pijlen vond ik mwha maar kan ook liggen dat ze redelijk hoog gingen en het erg mistig was. De knallers waren mooi, de grootste waren 2grams en knalden hard

Je bedoelt het pijlenpakket voor 6,00? is het zijn 6 euro wel waard?

Duits vuurwerk is over het algemeen goed afgewerkt spul en dat vond ik bij dit vuurwerk nogal tegenvallen, lijkt meer op een budget line. Voorde rest was de prijs/kwaliteit verhouding op zich wel netjes

Veel producten zijn op film terug te vinden op YouTube. Als je het mij vraagt is het vooral rommel, met een enkele uitzondering. Qua burst en grootte van het effect is het niet veel.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik verwachtte er ook weinig van maar vond de uitwerking best prima. Niet alles is goed, maar ik vond het 100% meevallen. Nu is bijv. € 22.00 euro voor een 19 shots cake in mijn ogen niet heel goedkoop..maar goed, de normale consument denkt Duits dus goedkoop.
Wij zullen andere cakes uitzoeken voor dat geld maar de normale consument zal zeker tevreden zijn geweest met deze potten/potjes.

wij gaan het dit jaar ook in de winkel brengen.
Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen en hoe de reacties zijn.
Wij zijn te vinden Vuurwerkprofessionals
Handelsweg 7
3481 MJ Harmelen

Back
Bovenaan