info Export Feuerwerk

genrmx

VWC lid
Beste fanaten,

Steeds meer zie je dit jaar iets van export feuerwerk. Sier vuurwerk voor duitse prijzen in de nederlandse winkels. Dit is hoe ze het zelf verkopen natuurlijk.

Heeft iemand meer informatie over dit vuurwerk?

Hieronder de link naar een winkel die het verkoopt.

http://duitsvuurwerkkopen.nl/

Ja kwam het bij de plaatselijke dealer ook al tegen. Die gaan het ook verkopen dit jaar. Kijken of er nog wat leuks tussen zit.

Zal ook eens een paar potjes oppikken.
Wilde naar duitsland maar dat gaat niet door dus een mooie oplossing.
Wordt in Leerdam ook verkocht

Veel producten zijn op film terug te vinden op YouTube. Als je het mij vraagt is het vooral rommel, met een enkele uitzondering. Qua burst en grootte van het effect is het niet veel.

als ik eerlijk ben vind ik veel "duits vuurwerk" niet echt veel.
kleine prijsjes, dat wel...maar de tubes en kruitinhoud is ook weinig.
een goede 500 grammer met 20-30 tubes van 25-30mm zie je niet veel en als ze er zijn is de prijs ook meteen nederlands.
en dan nog vaak de effecten als kometen en tails (dus zonder burst)
natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, maar die heb je ook in nederland

Je moet er van houden.
Als je slim de freakacties bekeken had had je leuke bonfireworks budget potten voor nog geen 4 euro.
Goede burstknal en redelijk boeket.

Goede avond

Wij hebben zelf de producten verkocht en het liep er echt storm op.
ik had even van elk producht er een appart gehouden om zelf even te kijken wat er uit komt.
Gisteren avond heb ik bijna alle producten gefilmd behalve het pakket pijlen en het pakket met potjes wel is het even met me telefoon gefilmd.
Ik zal een deze dagen ze plaatsten.
Verder moet ik zeggen voor het geld viel het me totaal niet tegen want er zitten echt leuke artikelen tussen.

Vriendelijke groet

Vuurwerk Almere haven

Dennis

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan