[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thunderstruck duidelijk harder. Tears of beauty heeft een goede burst. Thunderstruck heeft echt een bizar goede burst, lijkt net een prof knalblokje. Ik ken geen cake op de NL markt die vergelijkbare knallen kan geven.

Oké bedankt, tsja mooie aan tears of beauty is de ti-boeketten. Ga er is goed over nadenken karton tears of beauty of de thunderstruck.

Hardix doet niet mee aan kartonverkopen, ik ben bang dat je geen korting gaat krijgen. Royal fireworks daarin tegen wel.

Dit jaar ben ik benieuwd naar de Delicious thunder, men zegt dat het een topper is. Vind ook een interessant product, omdat je er één bij krijgt dit zich zelf in 1x leeg schiet.
Wordt sowieso interessant om naar andere knal cakes te kijken, omdat silver salute toch wel duur aan het worden is.

De Thunderstruck is wel een aanrader. Aangezien vorig jaar bijna overal de Dutch Thunders uitverkocht waren, konden we nog een paar van deze Thunderstrucks krijgen. Prima knalcake!

Waarom bestaan er geen knalcakes met een andere kleur uitwerking.
Mag dat niet ofzo.
Ik zou heel graag knalcakes hebben die niet dat standaard witte explosie hebben.
Maar juist in de kleur groen en rood of een rooie, groene flits.

De Nitrate Cake van Herlat.Deze 16 shots knalpot is getest en door de kenners als knalbatterij goed gekeurd.Deze batterij produceert zeer luide knallen in een mooi tempo.Niet te snel en ook weer niet te traag.Gewoon een lekkere knalbatterij voor de meeneemprijs van zo'n 8 euro.

Deze gaat ook nog wel aardig hard :)

Koop gewoon een paar 3" salute shells uit polen en dan heb je een aardige knal :)

het gaat hier over legale knalcakes , en niet over salutes:bonk:

Edit: oeps was 1 pagina terug aan het lezen, dacht dat dat de laatste post was , maar niet dus , sorry voor het ongemak haha

--pyro99:bye:

Vorig jaar heb ik o.a. de silver salute, secret salute en hardix dutch thunder en thunderstruck gehad. De hardix cakes waren puur qua knal het hardst. Gezien de reacties op de demo's van dit jaar vermoed ik wederom hardix het hardst, tenzij die salute 1 van shockwave echt zo goed is maar ik weet het zo net nog niet hoor...

dit jaar de secret salute, silver salute en big mc thunder in de collectie gehad.

Op plaats 1 de big mc thunder
Op plaats 2 de silver salute
Op plaats 3 de secret salute

qua hardheid van de knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan