Immaculate Bursts

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5039
Artikelnaam: Immaculate Bursts
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: 16 shots brocade tail up to orange stars with crackling and green fishes; blue peonies with red fishes and crackling; to pink-lemon; blue & brocade coconuts with crackling peonies
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
als deze onder de 20 euro is is de kand groot dat ik hem neem. ik heb echt geen idee hoeveel zo iets moet kosten. ik ben slecht in dat uitrekenen:sad:

maar heeft er iemand een idee of al meer info van GBV?

rutger:bye:

Op geen enkel forum nog nieuws over deze pot met bijzondere effectomschrijving. Wordt ie nog geschoten op demo's of heeft iemand 'm zelfs al mogen aanschouwen?

Dat zijn er twee tegelijk, zo te tellen.

Verbaas me erover dat jullie nog regen hadden. Wij in Ede hadden het droog, hoewel het net na de show (idd rond 20:00 uur) weer even begon te spetteren.

Een goed filmpje van een weinig overtuigende cake. Onsamenhangende effecten, flauwe burst, laag tempo...nee, niet denderend.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vindt kleuren wel mooi
de burst mag wat harder mja kan ook wel iets zijn met het filmpje
en tja redleijke prijs

De burst van deze cake was erg zacht, maar de effecten bleven wel lang hangen en de boeketten werden daardoor nog aardig groot. Toch vond ik deze cake gister bij de demoshow niet best en heeft hij als beoordeling een onvoldoende gekregen.

Ik vind het ook een slechte cake, op zich blijven ze inderdaad wel lang hangen, maar hoe het er als geheel uit ziet vind ik zo zonde. En dan ook nog voor deze prijs... Als je het mij vraagt een afrader!

Back
Bovenaan