Illusion

illusionpm9.jpg

Artikelnummer: 4245
Artikelnaam: Illusion
Netto Kruitgewicht: 200 gr.
Aantal Schoten: 16 Schots
Effectomschrijving: purple comet tail to purple palmtree with crackling
Tijdsduur: +- 30sec.
Stijghoogte: +- 25 m.
Formaat: 15 cm hoog
Richtprijs: €27.50
Verpakkingseenheid: 6/1
Film: Film

Film: Demo Hardix 2006 Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Laatst bewerkt:
ja ook dit is een heel mooi bakkie... ach het vuurwerk is nou eenmaal duur. en omdat dat zo is zou ik het er wel voor geven...

Die prijs zorgt er bij mij voor dat ik hier juist over ga twijfelen. Weet ook dat er zat potten zijn die veel slechter zijn of die nog duurder en het geld niet waard zijn.

En de 1 heeft nu eenmaal meer te besteden dan een ander, dus de 1 schaft hem direct aan, de ander twijfelt en weer een ander koopt hem zeker niet.
Maar ik vind het wel een leuk iets, heb liever zoiets in plaats van 19 schots potten die 30 euro zijn...

Laatst bewerkt door een moderator:
Die prijs zorgt er bij mij voor dat ik hier juist over ga twijfelen. Weet ook dat er zat potten zijn die veel slechter zijn of die nog duurder en het geld niet waard zijn.

En de 1 heeft nu eenmaal meer te besteden dan een ander, dus de 1 schaft hem direct aan, de ander twijfelt en weer een ander koopt hem zeker niet.
Maar ik vind het wél een leuk iets, heb liever zoiets in plaats van 19 schots potten die 30 euro zijn...

daar heb je gelijk in.. maar ik heb zelf zo iets van ik vind het het proberen waard,na het zien van zo'n filmpje maar je zegt zelf al ieder bepaald welke prijs hij acceptabel vind voor de keuze die hij maakt voor een cake

Back
Bovenaan