Illegaal vuurwerk Independence Day op een hoop met een vuurtje erbij

ylke

VWC lid
Het is 4 juli, de dag waarop de Amerikanen hun onafhankelijkheid vieren. Daarom worden vandaag in alle staten barbecues aangestoken en zal er tonnen aan vuurwerk de lucht in gaan.

In New York was het vrijdag al raak en stak de politie in één keer al zo’n 2.226 kilo vuurwerk af. Het vuurwerk was eerder die week geconfisqueerd, de buit van undercoveracties van de NYPD bomb squad. Vuurwerk afsteken (en kopen) in de staat New York is namelijk verboden.

New Yorkers die onlangs hun pijlen in buurstaat Pennsylvania kochten, liepen het risico gevolgd te worden door de undercoveragenten. En eenmaal over de staatsgrens werd hun vuurwerk geconfisqueerd. Al dit vuurwerk ging vrijdag de lucht in, de NYPD

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Lekker filmpie :P haha zo zie ik het wel graag met het inbeslag genomen spul:P als ze dat ook deden met wat hier in beslag genomen word ieder jaar, heb je een dik showtje lijkt me zo:D

Zie je wel dat consumenten vuurwerk een hele woonwijk weg kan blazen....pfff de media toch!
Mooi voorbeeld wat zo'n berg consumenten vuurwerk dus doet...niks meer en niks minder dan een beetje gepruttel.

Het is 4 juli, de dag waarop de Amerikanen hun onafhankelijkheid vieren. Daarom worden vandaag in alle staten barbecues aangestoken en zal er tonnen aan vuurwerk de lucht in gaan.

In New York was het vrijdag al raak en stak de politie in één keer al zo’n 2.226 kilo vuurwerk af. Het vuurwerk was eerder die week geconfisqueerd, de buit van undercoveracties van de NYPD bomb squad. Vuurwerk afsteken (en kopen) in de staat New York is namelijk verboden.

New Yorkers die onlangs hun pijlen in buurstaat Pennsylvania kochten, liepen het risico gevolgd te worden door de undercoveragenten. En eenmaal over de staatsgrens werd hun vuurwerk geconfisqueerd. Al dit vuurwerk ging vrijdag de lucht in, de NYPD

movie

Als je door youtube't, kom je best leuke dingen tegen.
Gr Wim

erg onverantwoordelijk, maar hey het is vuurwerk :)

Mwwwah, waarschijnlijk staat het "publiek" op grote afstand, dus lijkt me niet een heel groot probleem. Hoogstens wat bosjes die de fik in gaan, maar daar zal de brandweer wel voor zorgen.

Het blijft indrukwekkend om zo'n berg in vlammen op te zien gaan vind ik. Snap alleen niet waarom ze het in de fik steken, even een dompelbadje werkt toch ook? Volgens mij vinden ze het stiekem zelf toch ook wel leuk, anders doen ze het niet op deze manier :)

Back
Bovenaan