Illegaal vuurwerk en verdovende middelen aangetroffen in woning Rosmalen

ylke

VWC lid
ROSMALEN - In een woning op de Aaborch in Rosmalen heeft de politie woensdag bij een huiszoeking illegaal vuurwerk en verdovende middelen gevonden. Dat meldt een wijkagent op Twitter.

De huiszoeking vond plaats na een tip aan de agent. Er werden onder meer ruim 80 xtc-pillen, ruim 20 mililiter ghb, 10 gram ketamine en vier mortiergranaten gevonden.

De bewoner zit vast voor verder onderzoek.

Bron

Mortiergranaten vallen idd onder militair vlak en heeft niets met vuurwerk te maken.
Echter denk ik dat we hier weer met sensatie journalistiek ten top te maken hebben.
Men heeft een aantal shells gevonden.

Mortiergranaten vallen idd onder militair vlak en heeft niets met vuurwerk te maken.
Echter denk ik dat we hier weer met sensatie journalistiek ten top te maken hebben.
Men heeft een aantal shells gevonden.

Tja, dan ga ik ook twijfelen of het wel XTC was. Misschien waren het wel wat paracetamolletjes.

Maar eens een reactie achter gelaten... We zullen het zien of de redactie de reactie zichtbaar maakt..

Spijtig om te lezen dat de journalisten zich niet eerst verdiept hebben in waar we over praten... Mortiergranaten gebruiken ze in het leger, dat heeft niks met vuurwerk te maken. Wat de redactie waarschijnlijk bedoeld zijn Shells.

Voor een complete uitleg van shells verwijs ik de redactie graag door naar Wikipedia. Mocht de redactie er dan nog niet uitkomen dan mogen ze mij uiteraard contacten voor advies.

Erg jammer dat de artikelen over vuurwerk altijd worden verdraaid door de media...

Back
Bovenaan