'Ik pest hem niet, ook al is het een flikker'

'Ik pest hem niet, ook al is het een flikker'

AMSTERDAM – Kunstenaar Domingos Martin wordt al jarenlang getreiterd en geïntimideerd vanwege zijn geaardheid. Zijn ramen zijn met stenen bekogeld, er is vuurwerk door zijn brievenbus gegooid en hij wordt vaak uitgescholden. Domingos is het spuugzat en hoopt dat de politie er iets aan kan doen. Een paar jongens die volgens hem bij de pestkoppen horen ontkennen. ANP Video © AT5

http://www.ad.nl/binnenland/3124514/Ik_pest_hem_niet_ook_al_is_het_een_flikker.html

heeft hij aandacht nodig ofzo? dan komt de filmploeg bij hem binnen en dan staat deze man voor al z'n schilderijen en dat intresseert heel veel mensen en dan wordt hij beroemd:S

greetz killerdome:bye:

heeft hij aandacht nodig ofzo? dan komt de filmploeg bij hem binnen en dan staat deze man voor al z'n schilderijen en dat intresseert heel veel mensen en dan wordt hij beroemd:S

oké.. dus omdat iemand door zn geaardheid getreiterd wordt en de politie het kennelijk niet weet op te lossen ( te gek voor woorden). En hij nu de media opzoekt om dit bizarre trieste voorval van dit trieste h omofobisch gedrag onder de aandacht te brengen leid deze man aan aandacht te kort?!

komaan zeg!.. degene die van dit kinderlijke h omofobische haat aan anders geaarde plegen moeten gewoon bestraft worden!

Vreselijk dat dit soort dingen gewoon kunnen gebeuren in Nederland
Mensen die weggepest worden alleen om de reden dat ze anders geaard zijn.
Nederland tolerant? Neen hoor.

Echt triest dat dit voorkomt. Wel appart dat dit op het forum komt te staan om dat mini stukje dat er vuurwerk naar z'n huis word gegooit, maar erg triest dit.

Er staat nergens wat dit persoon in kwestie zelf gedaan heeft om mensen niet te shockeren. Misschien veroorzaakt hij wel extreem aanstootgevend gedrag, wie weet. Ik niet, want dat is dus niet af te leiden uit dit korte bericht. Al het andere is daar verder ook niet uit af te leiden denk ik.

Alle mensen zijn gelijk. Het eindeloze gezeur. Over sekseule geaardheid. Moet gewoon eens klaar zijn.

oké.. dus omdat iemand door zn geaardheid getreiterd wordt en de politie het kennelijk niet weet op te lossen ( te gek voor woorden). En hij nu de media opzoekt om dit bizarre trieste voorval van dit trieste h omofobisch gedrag onder de aandacht te brengen leid deze man aan aandacht te kort?!

komaan zeg!.. degene die van dit kinderlijke h omofobische haat aan anders geaarde plegen moeten gewoon bestraft worden!

oke, sorry je hebt gelijk die woorden neem ik terug. maar word er zo spuugzat van dat vuurwerk telkens weer in een negatief daglicht gezet word:angry:

nogmaals excuses

Back
Bovenaan