Ik kijk uit naar het afsteken van vuurwerk

Niks waard die poll. 39 bezoekers, waarvan vooral azijnzeikerds, hebben een stem uitgebracht. Geen context of inleiding. Nee, dit soort zaken negeer je beter. Kost je alleen maar een hoge bloeddruk of een hartkwaal.

Nederland is ook niet bezig met het onderwerp nu. Arno heeft het te druk met z'n zendmastje "welles/nietes" verhaal en David heeft besloten dat het democratisch is om Wilders het land uit te zetten, nu deze wel erg populair is geworden. Stennismakertjes, allebei. Peppie en Kokkie zien we echter vast wel weer terug als de r in de maand zit, vrees ik.

Cameo

snik snik jammer dat mensen zo reageren!
is het arno:P
maar idd erg jammer dit

Gezien de reactie lijkt het mij Arno wel ja.

Trieste stemmers zijn het. Als wij hadden mee gedaan waren de stemmen anders geweest.:rolleyes: Maargoed, Ik ga er niet op reageren.. Want verleden verteld dat je dan vreselijke discusies krijgt.

En idd Cameo, ik denk ook dat we rond de maanden met ''R'' de heren wel weer zullen horen janken. Maar ook daar ga ik niet meer op in. Kom op zeg, we zijn toch niet Zot?! Ik blijf lekker oud en nieuw vieren... En dat geld voor jullie denk ik ook !

om eerlijk te zijn vind ik dit maar een vage poll .
er is verder geen aanleiding of een artikel die naar deze poll leit .
ik vraag mij sterk af waar deze poll vandaan komt en wie hem bedacht en geplaatst heeft .
zoals wij weten zijn arno en david uitgeschakeld altans dat hopen wij .
zou het dan stichting staak het vuren zijn ?????
ik kan het me niet voor stellen dat ze stil zitten want als je wat berijken wilt zul je er hard voor moeten werken

Gezien de reactie lijkt het mij Arno wel ja.

Trieste stemmers zijn het. Als wij hadden mee gedaan waren de stemmen anders geweest.:rolleyes: Maargoed, Ik ga er niet op reageren.. Want verleden verteld dat je dan vreselijke discusies krijgt.

En idd Cameo, ik denk ook dat we rond de maanden met ''R'' de heren wel weer zullen horen janken. Maar ook daar ga ik niet meer op in. Kom op zeg, we zijn toch niet Zot?! Ik blijf lekker oud en nieuw vieren... En dat geld voor jullie denk ik ook !

Je kunt het natuurlijk niet bewijzen dat het arno of david is, maar het zou mij eerlijk gezegd ook niets verbazen dat die het wel is.
Houdt die mongool dan nooit op? Laat ie lekker een eind op........ het is toch duidelijk dat er niets aan het vuurwerkbesluit voor de consument gaat veranderen. Hooguit dat het consumenten vuurwerk in Nederland met de Europeze regelgeving er kwalitatief op vooruit gaat en dan kan ie het wel helemaal schudden met z'n achterlijke verbod. Hij kan beter Europa verlaten, weg met hem!!

Back
Bovenaan