Iemand die meer weet over het Sky Patrol assortiment?

RandomDaniel

VWC lid
Sorry alvast voor de vervuiling van dit subforum. Maar ik kwam recent het Sky Patrol assortiment tegen voor een scherpe prijs op een website. Heeft iemand hier meer info over qua kaliber en kruitgewichten? Het is uitloop van GBV-Weco, ik kon geen topic vinden.

11206sky-patrol-assortiment.png

Pijlen zullen er wel uit zijn, 2 matige fountains verwacht een gram of 40 en 5 klein caliber cakes. Voor een euro of 25-30 kan je er toch geen buil aan vallen?

Dat dacht ik zelf ook. Al zouden het gewone 18 of 20mm cakes zijn, dan zit je voor dat geld meer dan goed. Vorig jaar zag ik dit assortiment echter ook voor 50 euro weggaan in een andere outlet, dus dacht daarom dat het wat grotere cakes zouden zijn. Hoor graag dus of iemand hier meer info over heeft

Foutief aan Rubro toegewezen, en verder ook geen bruikbaar filmpje want hij laat letterlijk alleen het product zien. Maar deze cakes zijn dus 20mm zo te zien.

Zou er niet teveel voor betalen echt die max 25 euro. In het verleden gingen deze pakketjes echt voor mega hoge prijzen over de toonbank. Dat is vaak waarom ze zelfs nu niemand het wil hebben en ze er niet vanaf geraken nog zo duur zijn.

25 euro hiervoor vind ik wel prima. Als je gaat rekenen heb je in totaal 107 schoten 20mm. Als je die fonteintjes 50 cent per stuk geeft. Dan betaal je 24 euro voor 107 shots. Als je bedenkt dat een 100 shots 20mm tegenwoordig al gauw 35-40 kost, dan kun je dit prima meenemen.

Randomdaniel, Ik ga hem meenemen, maar ik ga ervanuit dat jij er een moooi filpmje maakt :).

Op dat kanaal van pyro ulft staan nog twee filmpjes met de 19 shots. Kruitinhoud 130 en 140 gram, Tsja het is met gbv altijd een verrassing of het top of flop is. Vorig jaar wat van dat onbekende spul besteld en dat beviel heel best. Ik heb twee pakketjes in Leerdam besteld, maar zien of dat dit jaar ook goed uitpakt. Vrees het wel een beetje met deze kruitinhoud.

Back
Bovenaan