Iemand bekend met vuurwerkstaffel?

FatAzz

VWC lid
Ik kwam onlangs op vuurwerkstaffel.nl, iemand bekend met deze site/ winkel? Prijzen zien er wel goed uit zo te zien, maar ik ken ze verder niet. Op het forum vind ik er ook niks over.

Misschien lege bunkers destijds maar netjes mijn bestelling kunnen ophalen. Vooraf duidelijke communicatie over wat niet geleverd kon worden en in paar dagen stond het geld op mijn rekening.

Hier ook een zeer positieve ervaring met staffel. Alles wat besteld was werd geleverd, op 1 artikel na. Maar daar is netjes over gemaild van te voren. We werden netjes, snel en goed geholpen. Dikke aanrader deze winkel.

Afgelopen jaar voor het eerst geweest en direct mijn grootste bestelling geplaatst. Prijzen waren heel interessant. Dit was in juli. Van tevoren helaas keurig gemaild dat 1 compound niet aanwezig zou zijn. Geld zou overgemaakt worden en binnen een paar dagen stond het weer op mijn rekening.
Bij het ophalen handige karren en was snel geregeld. Ook een mooie showroom om nog even te kunnen snuffelen. Het ademt daar vuurwerk. Viel op dat er heel veel grote bestellingen waren.

Aanrader deze winkel. Ik heb mijn eerste compounds hier alweer besteld.

Dit jaar voor het eerst bij deze winkel. Goed bevallen, 1 artikel geannuleerd, was geen probleem en paar dagen later geld alweer terug op de rekening.

De afhaaldag. Een mooie showroom met ruime afhaalbalie. De powerbox event nr 1 los besteld maar was niet binnen gekomen, een andere vervanger gehad. Overige artikelen netjes gehad.

Zie dat momenteel de website in onderhoud is dus volgens mij beginnen ze weer vroeg. Jammer dat ze niet op het forum zitten, prima freakwinkel.

Back
Bovenaan