Hypnotica Wheel [Uitloop]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1041
Artikelnaam: Hypnotica Wheel
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten:
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: ...
Kartoneenheid:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1041-hypnotica-wheel_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn dat er nog altijd nieuwe draaizonnen worden geproduceerd, voor mij toch wel een van de leukste stukjes vuurwerk

Deze zal denk ik met z'n 25 centimeter diameter wat voordeliger zijn dan grote broer Royal Glitter. Ben benieuwd wat ie presteert en wat ie uiteindelijk moet kosten.

lijkt me een erg leuk product om eens een keer te proberen .
draai zonnen worden de laatste jaren niet snel meer gemaakt .
De laatse keer dat er een nieuwe draai zon op de martk werd gebracht was door schuurmans vuurwerk in de daimond coletion Athans dat is wat ik nog weet .
En daarom is het erg bijzonder dat broekhoff een nieuwe draai zon op de markt brengt

Dat effect aan het eind is voor mij hét draaizon-effect. KOmt er eentje die zo'n kleine minuut enkel dat doet, met wat gekleurde sterren erin, dan ben ik een blij man...ehm...kind :D

Wat een leuk ding zeg. Het is echt 100 jaar geleden dat ik voor het laatst een draaizon in de collectie had. Leuk dat Broekhoff ze weer heeft!

Ziet er inderdaad wel heel gaaf uit zeg, een echt hebbe dingetje dit.
Vind Broekhoff erg goed bezig met deze dingen.

Even getwijfeld maar toch niet besteld. Ik vind €15 voor 40gr draaizon toch echt wat te gortig. Ik vind ook de meeste effecten niet overtuigend qua schoonheid. Doe de hele tijd dat laatste effect met een beetje kleur en ik heb de 15e er opeens wel voor over. Maar ik sta niet voor mezelf in op de verkoopdagen :D

Als kind de draaizonnen vaak voorbij zien komen en altijd prachtig gevonden maar daarna nooit meer gezien. Zag deze laatst voor €8,50 liggen dus ook meegenomen, nostalgie op en top!

Heel zonde, ja. Officieel niet... een zon is een 'wheel' en die categorie bestaat niet in F1. Maarja, een grondzon kan je ook aan de muur spijkeren denk ik dan.

Deze nog op voorraad gevonden dus me nog maar eentje toegeëigend. Wrs voor een wat windstillere jaarwisseling

Je zou in Lewenborg nog ff kunnen kijken op de verkoopdagen. Stonden destijds niet op de site, wel in de winkel maar durf niet met zekerheid te zeggen of dat vorig jaar ook nog zo was

Back
Bovenaan