Hyper Cube

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1416
Artikelnaam: Hyper Cube
Bruto Gewicht: 750 gram
Netto kruitgewicht: 109 gram
Aantal schoten: 14 schoten
Effectomschrijving: Super groot effect! 2 halen = 1 betalen! Check de video op www.vuurwerkmania.nl
Max. tube diameter: 20MM
Kartoneenheid: 24/1
Adviesprijs: €19,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1416_geisha_hyper_cube_vuurwerkmania_copy.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe budgetcake:

Het is dus 2 voor 1!!

Laatst bewerkt:
Deze kon mij niet zo overtuigen op de demo. Vrij kleine uitwerkingen, maar misschien lag dat aan de harde wind.

Wat is ermee gebeurd? Nou het is nog geen 8 gram per shot.. dus dit is redelijk te verwachten en is gewoon prima als je eronder staat in de straat.

Wat is ermee gebeurd? Nou het is nog geen 8 gram per shot.. dus dit is redelijk te verwachten en is gewoon prima als je eronder staat in de straat.

We gaan het zien in de straat. Heb ze besteld, maar vraag qua prijs kwaliteit vraag ik mij af in hoeverre deze mee kunnen met bijvoorbeeld de monster ride die zeer grote boeketten heeft tegen een lage prijs. Als je schrijft over supergrote boeketten dan gaan mijn verwachtingen omhoog al is het maar 7 gram per schot. Op de demo van vuurwerkmania leken de boeketten ook groter. En ja de wind en afstand speelt natuurlijk ook mee.
Met freakkorting gekocht dus ach....:wink:

Vind ik persoonlijk The Golem beter voor minder geld, achja het is altijd maar afwachten hoe hij presteert in de straat natuurlijk.. staat er dan wel een stukje dichter op dus zal wel meevallen uiteindelijk.

We gaan het zien in de straat. Heb ze besteld, maar vraag qua prijs kwaliteit vraag ik mij af in hoeverre deze mee kunnen met bijvoorbeeld de monster ride die zeer grote boeketten heeft tegen een lage prijs. Als je schrijft over supergrote boeketten dan gaan mijn verwachtingen omhoog al is het maar 7 gram per schot. Op de demo van vuurwerkmania leken de boeketten ook groter. En ja de wind en afstand speelt natuurlijk ook mee.
Met freakkorting gekocht dus ach....:wink:

Monster ride heeft 12,3gram per shot, dus dat is wel een groot verschil ;)
Sample en productie meestal met korrel zout nemen, maar al met al een leuk ding hoor. Vorig jaar de Fearsome Farao gehad en dat was ook goed te doen voor de vooravond.

Laatst bewerkt:
Heb er 2 besteld. Zal als ik er aan denk een filmpje maken. Maar voor 7 euro ongeveer per stuk kan er weinig aan fout gaan lijkt me

Wat is deze licht zeg. Lontje is ook absurd kort. Ik vraag me af hoe deze gaan presteren. Leuke vooravond cake denk ik.

Back
Bovenaan