Hutuin Zoetermeer

Jammer dat ze nou nooit is vuurwerk van een andere importeur in hun assortiment nemen... Al zoveel jaar hetzelfde van GBV. Vroeger haalde ik hier al mijn vuurwerk maar tegenwoordig gewoonweg niets meer omdat er zoveel betere vuurwerkwinkels zijn met een breder assortiment.

Jammer dat ze nou nooit is vuurwerk van een andere importeur in hun assortiment nemen... Al zoveel jaar hetzelfde van GBV. Vroeger haalde ik hier al mijn vuurwerk maar tegenwoordig gewoonweg niets meer omdat er zoveel betere vuurwerkwinkels zijn met een breder assortiment.

Misschien hebben zij afspraken gemaakt met deze importeur, zoals bijvoorbeeld het bekostigen van een bunker oid en dan zijn ze dus een beetje aan handen en voeten gebonden. Maar ook ik kwam hier vroeger nog wel eens maar de laatste jaren vind ik hun assortiment ook verre van interessant.

ik vind het altijd nog wel een leuke winkel om op de 31e nog ff naar binnen te stappen en paar kleine dingetjes te halen. verder kom ik er ook nooit meer...

Weet nou ook niet of het laatste jaren nou nog echt druk is... Heb wel is jaren gehad dat het daar mega druk was! Maar kan haast niet geloven dat er veel van die dure Proline cakes verkocht worden. Pakketten en losse cakes zijn te duur voor wat je krijgt. De labels zien er wel leuk uit maar zijn wel heel misleidend voor de gemiddelde consument.

3 jaar geleden geweest nu niet meer.
Heb liever winkels als vuurwerkhal en hoakan van alles wat en met intrtuin en verbakel nog in de buurt is dat aantrekkelijker kwa prijs voor knal vuurwerk en de bulkpacks.
En ik vindt het idd te duur.
En ik denk met de driesprong op de hoek dat ze veel klanten mislopen.

Een jaar of 19 geleden (toen ik er practisch naast woonde) hadden ze nog wel eens een brood kanonslagen met zilverkruid :D

Nu ik dit zo terug lees begin ik mij toch wel een oude *** te voelen :D

jaren 2005 2006 en 2007 haalde ik hier als klein jochie mooie potten, en was proline je van het. 3 keer per week fietste ik langs om een blik in de vitrines te werpen. Nu zoals hierboven al aangegeven niet veel bijzonders meer.

Volgens mij gaan ze dit jaar geen vuurwerk meer verkopen of ....

Aangezien de driesprong opeens ook Proline verkoopt en deze twee zitten hemelsbreed maar 200 meter van elkaar. Iemand die dit weet ?

Klopt, Hutuin is helemaal gestopt met verkoop van vuurwerk.
Vuurwerk verkoop werd altijd gedaan door de nog oude eigenaren van vroeger post en huurman.
Deze zijn er door omstandigheden nu mee gestopt.

Back
Bovenaan