Hulp nodig bij het samenstellen van je show/project 2015

Nee hoor, de finale mag zeker uit meerdere producten bestaan.

Klinkt goed dit. Ik vind de skeleton niet finalewaardig maar met een mooie bak er tussen kan dat weleens mooi uitpakken.

Minpuntje is wel dat de cruelty weleens veel lager kan schieten. De skeleton schiet enorm hoog (50 meter).

Dat is waar. En de tijdsduur is ook nog is anders. Heb effe gekeken en vond dit wel aardig:
2 x Hallucinator en 1 x Graffiti in W shape. Tijdsduur is redelijk hetzelfde!!

Heb nog 1 idee. Moet je wel nog €20 investeren. 2 x Skeleton in W shape met de We Like It in het midden. De We Like It duurt iets korter, dus die lont je door aan een All at Once cake die dan samengaat met het finalesalvo van de Skeleton :D

Het lijstje voor 2015 is weer klaar.

China red - Namaka
China red - Lost control
China red - Wonderfull sky
Zena - Lightyear
Vuurwerktoppers - Ultimate Shot

Tribal - Sky Explosion
Evolution - Sunbeam 1
Jorge - Polska Imagine
Jorge - Polska Magic Meteor
Jorge - Polska Saturna

Rubro - Event King Crown with Glitter
Royal - Big box

Ben wel aan het twijfelen of de big box nu beter is voor de finale of de king crown. Big box lijkt mij een goede opwarmer en de king crown als afsluiter.

Hoe denken jullie hierover? En nog andere tips qua afsteek volgorde?

Heb nog 1 idee. Moet je wel nog €20 investeren. 2 x Skeleton in W shape met de We Like It in het midden. De We Like It duurt iets korter, dus die lont je door aan een All at Once cake die dan samengaat met het finalesalvo van de Skeleton :D

Ook dit zijn leuke ideeën. De gravity is natuurlijk perfect om te combineren. Eigenlijk was ik van plan om de We Like It al eerder op de avond af te steken, is dat echt zo'n goede bak?

Ondertussen dacht ik ook al aan het aanschaffen van een Viking van Wolff als finalebak, combineren heeft wel mijn voorkeur.

Ik ga nog even puzzelen, bedankt voor het meedenken iig. Op deze manier krijg je toch weer nieuwe ideeën :D

Back
Bovenaan