Hulp en of inspiratietopic doorlontprojecten / show 2014 / 2015

Vuurvent. Bij mij schoot een soortgelijk project alles in één keer door. Hoe heb jij dit voorkomen?

Omdat ik goed ben. haha neejoh (***gein) haha.
Nee ik heb de lonten goed afgedekt met tape etc. ook quickmatch voor de zekerheid nog tape omheen gedaan etc om te voorkomen dat je inderdaad vonkoverslag krijgt, daar was ik anders al bang voor, maar ik stondt verstelt dat hij helemaal goed ging zoals ik hem uitgedacht had. reservelonten van cakes niet gebruikt, ik heb gewoon een gaatje in de cake gemaakt en het lontje bevestigt aan de binnenkant van de cake zodat je geen onnodige tussenpauzes hebt, maar gewoon een lekkere ramshow zoals je hier op het filmpje ziet. hoop dat je er wat mee kan.

Heerlijk project vuurvent, lekkere chaos daar hou ik van!

Mooi ook die reacties te horen en de ontlading dat alles perfect liep!

Omdat ik goed ben. haha neejoh (***gein) haha.
Nee ik heb de lonten goed afgedekt met tape etc. ook quickmatch voor de zekerheid nog tape omheen gedaan etc om te voorkomen dat je inderdaad vonkoverslag krijgt, daar was ik anders al bang voor, maar ik stondt verstelt dat hij helemaal goed ging zoals ik hem uitgedacht had. reservelonten van cakes niet gebruikt, ik heb gewoon een gaatje in de cake gemaakt en het lontje bevestigt aan de binnenkant van de cake zodat je geen onnodige tussenpauzes hebt, maar gewoon een lekkere ramshow zoals je hier op het filmpje ziet. hoop dat je er wat mee kan.

Super bedankt! Mooie show!

de it s mine van zena vind ik erg mooi maar word toch door de meest weer afgekraakt om dat hij het toch anders doet dan verwacht

de mega maxi en mega mini had ik ook gevonden maar helaas heb ik hier niet een winkel zitten die china red verkoopt

en ja de prijs telt natuurlijk ook mee

bedankt voor jullie bericht

iemand nog een leuk idee hoe je je show begint normaal begin ik altijd met een fontein maar zoek eens wat anders

iemand nog een leuk idee hoe je je show begint normaal begin ik altijd met een fontein maar zoek eens wat anders

Met single shots zoals Fuego en Duro (Wolff)
Of met een tails cake zoals Havana en the Moment (Wolff).

Of juist knallend of fluitend beginnen om meteen de aandacht van de hele straat te vragen.

bedankt mavcovic
met singel shots zat ik zelf ook al aan te denk maar veel kanalen heb ik niet meer over helaas
en ik heb de cross staan in plaats van jou havana
is vind het wel grappig dat je zegt begin ander met een knal wand dat had ik er niet bij gezet ha ha
ik heb nu als begin zeg maar
2x phantom
2x white thunder onder de fontein dan
1x cross
1x high calibre
enz enz
misschien vertraagt nog een singel shot ook tijdens de fontein

heeft er iemand ervaring met de titanium thunder en de final fate welke van de 2 gaven jullie het meet wouw effect het wis wel de bedoeling dat ze per 2 afgeschoten worden
bedankt

Back
Bovenaan