Ik ben ook net terug van deze show. De weg ernaar toe...pffff.
1x verkeerd gereden en alle afslagen erna (van de snelweg om om te keren) waren afgesloten....klein drama dus. Toch op tijd weten te komen gelukkig. Maar kolere, wat was het druk daar zeg. 'Ik sta op de steiger' zei SunSeeker nog...jaja. Welke steiger?! We hebben geen steiger gezien, en dan nog zoveel mensen. We hebben je dus niet weten te spotten. Jammer.
Nu even over de show zelf. Mooie intro met zware salutes. Tijdens de show vond ik het iets overdone met de salutes. Ze werden tussen door ook geschoten. Zover ik kon zien werd de show handmatig geschoten, en verklaart dan ook meteen dat de items niet geheel synchroon de lucht in gingen. Ook waren er daardoor enkele pauzes merkbaar.
Wat killerdome zegt qua kwaliteit kan ik het niet mee eens zijn. Ik vond er erg leuke shells tussen zitten. Wij schrokken ons nog wel rot toen er (net als dat ik gisteren in Amsterdam Osdorp had meegemaakt) een watershell de gehele plas overgeschoten werd aan de rechterkant en ook vlak voor de kant ontplofte. Zonder schade meen ik wel overigens. Nieuwe sport voor de schietmeesters? Op het publiek schieten?! Nee het was puur toeval denk ik.
De verdeling in de lucht onder-midden-boven vond ik goed opgevuld met leuke, maar niet al te spannende (nieuwe) effecten.
Kortom, leuke show geweest. Misschien volgend jaar wel weer, maar dan nog eerder weg. Ik ben ook benieuwd naar de film van Maikel89, die met ons mee was gereden.
Tevens ben ik erg nieuwsgierig wat er in Hilversum gaat gebeuren door Azuma!