Hot shot

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 9201
Artikelnaam: Hot shot
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: 19 shots multishot waarbij zilveren staarten overgaan in zilveren palmen en verschillende sterren
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €17,50,-
Verpakkingseenheid: 12
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8931.jpg

De meest linkse cake.

Film 1:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming van bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is volgens de schuurmans-site en het filmpje 19 schots en gezien de prijs en het filmpje vind ik dit wel een van de betere.

dit vind ik echt een topper! lang hangende effecten, mooie kleuren, goed tempo en een verbazend lage prijs (gold dat voor alle Schuurmans producten maar...)

de eerste cake van de kaboomcollectie die ik tegen kom met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

prachtige grote boeketten, goede burst en afwisseling in de effecten.

goedzo!

heb deze op een demo gezien, prachtige pot.
heb nog overweegt um te kopen, uiteindelijk niet gedaan.

Idd, tog wel 1 van de betere potten van Kaboom, ik denk wel dat daar verandering in komt aangezien er heel wat nieuwe potten zijn van kaboom

Ik heb echt hele goede ervaringen met deze cake, hij heeft niet de maximale kruitvulling en komt zeker niet in de buurt van de Extreme Salute (Barely Legal), maar na de filmpjes te hebben bekeken er 4 besteld:D
Ik heb er toen 3 bewaard voor 12 uur en die tegelijk aangestoken, en daar stond ik toch wel even van te kijken:cool: Prachtig!

Dit jaar koop ik 'm zeker weer.

Back
Bovenaan