Hoornaar 27-08-2010

Hier is mijn film van de show in Hoornaar! Wel even HD aanklikken.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook heb ik wat foto's gemaakt:

2hey6p2.jpg

Een panorama van het schietveld, publiek, het dorp Hoornaar en de feesttent rechts.

33optky.jpg

Na afloop kregen we toestemming om het veld op te gaan om alles cakes te bekijken. Vanwege de veiligheid waren veel cakes al platgelegd.

2iks17m.jpg

1442qgl.jpg

1e1ftt.jpg

34fck7o.jpg

De show die we hebben gezien was kort maar krachtig! Typisch Royal wat dat betreft. De lucht was steeds lekker vol met effecten, waarbij er goede combinaties waren gemaakt met cakes. De kleine proffesionele effecten (paar candles en paar mines) voegden heel veel toe: gaf een mooi effect. Zeker de 3" Jorge mines waren spectaculair! Daardoor werd de show een stuk interessanter om naar de kijken. Niet dat er iets mis is met de consu cakes voor Royal hoor, want die deden het allen ook zeer goed.

Verder vertelt SunSeeker al het noodzakelijke :wink: Aan zijn verhaal valt niets toe te voegen!
SunSeeker en FireDragon, jullie bedankt voor de lift. Royal Fireworks bedankt voor de gastvrijheid op het schietveld! :bye:

Ik kon er helaas niet bij zijn
(de reserveringen kwamen te laat :frusty:)
Maar toch bedankt voor de beelden heren.
Mag toch wel zeggen dat royal met(hoofdzakelijk) consumentenvuurwerk een aardig mooie show heeft neergezet :thumbup:

Back
Bovenaan