Hoornaar 27-08-2010

pyromaniac

VWC lid
Hoornaar, 27-08-2010

Bedrijf: Royal Fireworks.
Plaats: Hoornaar.
Kaliber: Consument in combinatie met prof.
Tijd: 22:00 uur.
Lokatie: Groot Grasveld.

Dit evenement betreft ter gelegenheid van een Dorps feest.

Laatst bewerkt:
Het was een leuke show met naar mijn smaak teveel crackling achter elkaar.Mooie effecten gezien en leuke combinaties. Helemaal leuk dat het hier praktisch om de hoek was.

Was weer een zeer mooie show.

Flink aantal cakes weg geschoten en het publiek was ook erg entausiast.
Was 1 opmerking van een wat jongere bezoeker die ik prachtig vond en dat was

Dat zijn hele grote vuurpijlen he meneer?:D

Was een leuke avond en een geslaagde show.

ja alleen jammer dat mn neus nog steeds pijn doet en dat ik inmiddels hoofdpijn heb van die candledop.

Gaaf, vuurpijlen tijdens een vuurwerkshow! Lang niet meer gezien. Terug van weggeweest? Haha.

Ik ben ook al weer een tijdje terug van de show. Film is bijna klaar, maar ik heb erg zin in mn bedje. Morgen zal ik een stukje typen en de film neerzetten. :)

Was weer een zeer mooie show.

Flink aantal cakes weg geschoten en het publiek was ook erg entausiast.
Was 1 opmerking van een wat jongere bezoeker die ik prachtig vond en dat was

Dat zijn hele grote vuurpijlen he meneer?:D

Was een leuke avond en een geslaagde show.

Jammer genoeg weinig mee gekregen van die reactie(s) van publiek, gezien ik aan de andere kant ver in weiland stond :p

Hier een verslagje van mijn kant :)

Gister werd er een vuurwerkshowtje geschoten door Royal Fireworks in Hoornaar, ter gelegenheid van het Dorpsfeest. FireDragon zou samen met Darksoul deze kant op komen, zo dat ik mee kon rijden. Rond 20:50 kwamen ze aangereden. Even een praatje gemaakt, spullen in de auto gelegd en vertrokken.

De heenreis ging niet helemaal vlekkeloos omdat we de Dorpsstraat ingevoerd hadden in plaats van de Dorpsweg. Na een paar keer de weg gevraagd te hebben en een ontzettende wietlucht geroken te hebben zijn we er toch gekomen. De optocht liep voorbij. Geparkeerd op een klein veldje en toen richting het veld gelopen. Maarja, hoe kom je daar? Ook weer een paar keer de weg moeten vragen.

Eenmaal aangekomen zag ik al een paar bekenden staan. Waaronder p-aart-y, damianus en Dim. We werden door michael opgehaald om aan de andere kant van het veld te gaan filmen, daar was geen publiek. Na 10 minuutjes uitloop begon de show.

De show zelf vond ik leuk. De cakes gingen er in een rap tempo door heen. Ook de mines en singlerows waren mooi verwerkt. Het consumenten vuurwerk van Royal is echt prachtig!

Na de show naar de schietplaats gelopen om nog even te helpen met het opruimen. Er werden nog wat dvd's uitgewisseld en toen was het weer tijd om te gaan.

Terug naar de auto ging natuurlijk wat makkelijker omdat de weg nu wel bekend was. Eenmaal bij de auto gekomen moesten we weer wachten op de nicotineverslaving van FireDragon :p
In de auto gestapt en terug naar huis gereden, waar ik als eerst werd afgezet.

Nog een aardig tijdje na staan praten, toen er op eens 2 ufo-ballonnen in de lucht zichtbaar waren. Normaal zie ik die nooit, sta je nu met 2 freaks te praten zie je ze wel :p
DarkSoul was weer voorzien van wat nieuwe folders.

Later nog even staan praten met mijn ouders erbij (had nooit verwacht dat mn moeder over vuurwerk zou praten :bonk: ) We konden het niet laten om wat te stoken. Het was al laat dus dat werd een starkids :p
De handen werden geschud en FD & DS vertrokken.

FireDragon, hartstikke bedankt voor de lift en de gezelligheid. DarkSoul, jij ook hartstikke bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer :)

Filmpje is hier te vinden. http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=15878

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je leuke verslag Sunseeker, ik heb er bijna niks meer aan toe te voegen!

Ik had nog geen producten live meegemaakt van Royal, maar het viel mij alleszins mee. Afgezien van de prof. candles en mines die het geheel ondersteunden, moet ik zeggen dat wij een best consumenten showtje gezien hebben met uitsluitend leuke producten van Royal. Het liet mij in ieder geval goed zien wat ermee te behalen valt.

Sunseeker erg leuk dat je ouders ook enthousiast beginnen te worden als er wat meer freaks in de buurt zijn! Jij mag echt blij zijn met zulke leuke top ouders man; ik weet zeker dat menige freak daar jaloers op zou zijn hahaha!

Ook leuk om weer wat nieuwe gezichten (voor mij dan) bij enkele nicknames te kunnen plaatsen. Aangenaam kennis te hebben gemaakt heren.

7ef52dff.jpg

2aacb60b.jpg

a447f9d7.jpg

39039a1f.jpg

Zo, tiet veur un pafke :wink: :D

PS: Geinige dingen wel die Starkids :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan