Hoogbejaarde mishandeld om vuurwerk

Torrr

VWC lid
Weer een triest bericht en wederom niet positief voor de vuurwerk liefhebbers :mad:
Hopelijk vinden ze de daders snel !

In het Groningse Bedum is een vrouw van 84 jaar mishandeld nadat ze een groep jongeren had aangesproken over het afsteken van vuurwerk. Dat gebeurde afgelopen weekend in haar woonplaats.

Ze sprak de groep jongeren aan omdat ze vuurwerk aan het afsteken waren. De jongeren trokken de vrouw daarop aan haar sjaal waardoor haar bril op de grond viel. De bril werd kapot getrapt.

De politie van Groningen is op zoek naar getuigen van het incident in Bedum. De jongeren zijn spoorloos. De hoogbejaarde vrouw is hevig ontdaan door het voorval, zegt de politie.

Bron : http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...nland/hoogbejaarde-mishandeld-om-vuurwerk.xml

jonge jonge, diep triest dit. Als ze deze gasten pakken krijgen ze niet meer dan 2 maanden cel, of nog niet eens. Zul je weer zien dat het minderjarigen zijn, nou als ze dit soort dingen kunnen flikken. Moet je die nozems ook als meerderjarigen behandelen. Pfff!!!! BOOS!!:angry:

Zeker geen 2 maanden cel.
Het is geen mishandeling waarsch. want er is geen letsel.
Alleen bedreiging, ook nog minderjarig, zal wel halt worden.
filmpje kijken...

Laten we dat maar niet doen... Altijd jammer als we weer dit soort berichten krijgen. Is ook niet bepaald bevorderend voor het beeld van de vuurwerkfreak..

om te huilen dit..
ik weet niet hoe je het kan verzinnen dit in je hoofd te halen??:(

Laatst bewerkt:
Ik snap niet hoe die jongens het in hun hoofd halen.
Als ik zoiets zie gebeuren dan kunnen ze wat verwachten, hoe groot of stoer ze ook zijn dit doe je gewoon niet.

Hopelijk worden ze goed gestraft, dat geld voor elke misdaad in dit land, elke straf mag wel wat hoger.

waar moet het heen met de jongeren van tegenwoordig denk ik wel eens. Dit is echt weer zo een zwaar kansloos incident. Ik hoop maar dat die vrouw toch nog een fijne kerst en oudjaar zal hebben met de mensen om haar heen. En die jongens mogen zeer zwaar gestraft worden wat mij betreft. Handjes er af kappen net als in China misschien een goede straf?

Dit is echt een schande !!!

Iedereen is jong geweest en wellis stout geweest ma dit soort dingen gaan echt tever:@
Een straf naar burohalt is veelste laag, zulke mensen {debielen} moet je gewoon in een werkkamp stoppen voor een aantal jaar!!!!!

Precies, een werkkamp, een heropvoedingsgesticht, een paar jaar verplicht vrijwilligerswerk in de bejaardenzorg. Dat soort ontuig moet respect bijgebracht worden.

nee de mensen op straat moeten die ventjes in hun kladden grijpen als ze zoiets zien .
maar goed bij mij in de straat zie je zoiets niet.
en als ik het zie gaat er zeker weten 1 mee naar het buro nadat ik eerst een paar meppen aan zijn fitting heb gegeven ...
en ik ben geen ventje van 16 maar een vent van 32

nee de mensen op straat moeten die ventjes in hun kladden grijpen als ze zoiets zien .
maar goed bij mij in de straat zie je zoiets niet.
en als ik het zie gaat er zeker weten 1 mee naar het buro nadat ik eerst een paar meppen aan zijn fitting heb gegeven ...
en ik ben geen ventje van 16 maar een vent van 32

Goed van je om in tegrijpen veel mensen doen dat niet.
En ja paar klappen tegen zijn fitting is goed, anders komt meneer er af met 2 uurtjes papier prikken :mad:

*snap* is wat een van die idioten zal horen mocht ik dit ooit zien im mijn omgeving.

nee even normaal reageren, dit is volkomen kansloos en zielig om nota bene een oude vrouw van 84 jaar te bedreigen en schade te maken aan haar eigendommen.
het was goed van die mevrouw om deze personen aan te spreken op het gedrag wat zij vertoonden. Maar om zo "explosief" te reageren is zeer overdreven.

Back
Bovenaan