Hoofd Administratie bij Gert Breeschoten Vuurwerk

Feuerwerk

VWC lid
Ik las me toch wat interessants in de metro wat ik jullie niet kon onthouden:

Hoofd administratie

Bedrijfsnaam:
Gert Breeschoten Vuurwerk B.V.

Locatie/Standplaats:
Veenendaal

Salaris:
Marktconform

Functie omschrijving:
Gert Breeschoten Vuurwerk B.V. zoekt, mede voor V.T.B. Veenendaal Transport B.V., een hoofd administratie.

De Hoofd Administratie is verantwoordelijk voor de administraties van de gehele organisatie, geeft leiding aan de administratieve medewerkers, verzorgt o.a. betalingen, debiteurenbewaking, salarissen, belastingaangiften, rapportages, onderhoudt contacten met interne en externe diensten.

Functie eisen:
Opleiding: HBO (SPD) met enige jaren (leidinggevende)werkervaring, kennis en inzicht in administratieve processen en cijfermatige informatie, in staat om voor meerdere administraties tegelijkertijd verantwoordelijk te zijn, kennis met fiscale zaken zoals BTW, nauwkeurig en efficiënt kunnen werken, snel en goed kunnen schakelen, flexibel, communicatief sterk, dienstverlenend, stressbestendig en resultaatgericht.

Dienstverband:
Vast

Solliciteren:
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie met uw uitgebreide CV! U kunt uw sollicitatie digitaal versturen, door op onderstaande button "Solliciteer online" te klikken. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met onze contactpersoon.

Contactgegevens:
Gert Breeschoten Vuurwerk B.V.
De heer G Breeschoten
Bobinestraat 12
3903VK Veenendaal
Telefoon: 0318-554405
Email: [email protected]

Plaatsingsdatum: 16-04-2007 Wijzigingsdatum: 16-04-2007 Vacaturenummer: 1463558

http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/1463558/?redirnr=1&doorplaatsing=m&snelz=1

Dat maakt mij toch erg nieuwsgierig naar de secondaire arbeidsvoorwaarden :D
Groetjes,
Cameo

Van je hobby je werk maken.
Het is precies mijn functie.
Maar ja zouden ze iemand als ik (bijna 50) nog willen hebben?
Lijkt me wel te gek zo,n job.
:wink:

Probeer het Fred, ja ik heb persoonlijke mijn zinnen ergens anders op gezet :) (wel accountancy & belastingadvies overigens)

Probeer het Fred, ja ik heb persoonlijke mijn zinnen ergens anders op gezet :) (wel accountancy & belastingadvies overigens)

Ik kan natuurlijk even polsen.
Lijkt me best leuk om bij een vuurwerkimporteur te werken.
Bedankt voor de advertentie Feuerwerk
:bye:

Grappig de zin die ze op hun site hebben staan:

"Dit blijkt de gouden greep, professioneel vuurwerk voor particulieren wat voldoet aan de strenge Nederlandse eisen."

Komtie dan, waarom zijn walvissen dik als je van zwemmen afvalt?
.Bagger is het!

:frusty: Maak het mooier joh, eigenlijk zouden ze dat moeten doen!

Is toch ook zo met sportscholen?
Je valt als het goed is af terwijl de rekening danwel portomonee van de sportschoolhouder dikker wordt.

Maar goed, het is al tijden bij de freaks bekend dat men in Nederland bij diverse bedrijven graag pochterige praatjes houdt.

Is toch ook zo met sportscholen?
Je valt als het goed is af terwijl de rekening danwel portomonee van de sportschoolhouder dikker wordt.

Maar goed, het is al tijden bij de freaks bekend dat men in Nederland bij diverse bedrijven graag pochterige praatjes houdt.

Gemak dient de mens toch? Waarom betaal je voor een brood 1,60 E als je het zelf ook kan bakken voor 0,40 E? Waarschijlijk omdat je hetbrood dan zo lekker gaat maken dat je er dik van wordt, ach maak je niet dik! :wink:

Back
Bovenaan