Honselersdijk - 12-09- 2010

Torrr

VWC lid
12 September 2010 Vuurwerk te Honselersdijk

plaats : Honselersdijk
provincie : Zuid Holland
wie : Wagenvoort vuurwerk
wat : Betreft een ontbrandings vergunning
waar : Grasveld bij Johan van Oldenbarneveldstraat terhoogte van Nr 2
tijd : Onbekend

okeyyyyyyy, wat voor report zou ik hierover moeten schrijven ?

Zo klaar.

Geen vuurwerk dus gezien, ik weet niet hoelaat er geschoten is ? Maar ik was er om kwart voor 10 maar niks gezien, beetje jammer dus. , volgende keer beter.

Laatst bewerkt:
okeyyyyyyy, wat voor report zou ik hierover moeten schrijven ?

Zo klaar.

Geen vuurwerk dus gezien, ik weet niet heolaat er geschoten is ? Maar ik was er om kwart voor 10 maar niks gezien, beetje jammer dus. , volgende keer beter.

Dat is wel heel erg vaag Stefan en balen natuurlijk. Stonden er voor de rest ook geen andere mensen te wachten daar ?

Bericht net was geplaatst met me telefoon, dus niet echt uitgebreid.

We kwamen aan rond kwart voor 10, auto neergezet stukje gelopen.
Toen we eenmaal daar aankwamen, zagen we nog het busje staan van wagenvoort.
Toen we het terrein van de tennisvereniging opliepen, zagen we aardig wat cakes staan, en qua publiek was het ook aardig druk, dus we dachten mooi, dit gaat een leuk showtje worden. Toen zijn we ergens anders gaan staan i.v.m de foto`s en filmpjes wouden we een andere plek hebben dan waar al die mensen stonden. Dus we zijn naar een andere grasveld gelopen, en daar al onze spullen klaar gezet. Even een biertje en een peuk naar binnen gewerkt en een uurtje gewacht, en er kwam dus niks..... toen zijn we gaan kijken, en alles was weg :-(
Dus geen vuurwerk gezien vanavond, beetje jammer.

sorry voor de slechte foto
autowagenvoort.gif

Gr stefan

Dit is wel een van de raarste verhalen die ik ooit heb gehoord wat betreft een vuurwerk show. Alles staat klaar om geschoten te worden en even later staat er niets meer. Misschien Wagenvoort een email sturen en vragen wat er de reden van was dat de show ineens niet doorging. Aan het weer heeft het niet gelegen, want er was geen wind en kurkdroog.

idd aan het weer heeft het zeker niet gelegen.
Miss dat de show al eerder was geschoten ? 9 uur ofzo ?

Maarjah... het is niet anders :-(

een raar verhaal dit! ik zou ook wel eens willen weten waarom er kennelijk niks afgeschoten is. zonde van de tijd om dan voor niks ergens heen gegaan te zijn. Misschien toch te laat geweest?

een raar verhaal dit! ik zou ook wel eens willen weten waarom er kennelijk niks afgeschoten is. zonde van de tijd om dan voor niks ergens heen gegaan te zijn. Misschien toch te laat geweest?

Idd redbaron, Dat vraag ik me ook af, miss kwamen wij gewoon te laat aan :)
Dat is dan natuurlijk onze fout, maar mocht ie zijn afgelast dan wil ik ook wel graag weten waarom :)

nee idd jammer dat er nix was hele avond daar voor jan k ut gestaan
Leuk dat je ook een profiel hebt aangemaakt :D
Toppie & en blijf vaak terug komen he :p je weet wat ik en jap hebben gezegd, jij gaat ook een vuurwerkjunk worden hahahah

Gr stefan

ga je gezellig doen vinnie :p

Zie onderstaand bericht

Bericht net was geplaatst met me telefoon, dus niet echt uitgebreid.

We kwamen aan rond kwart voor 10, auto neergezet stukje gelopen.
Toen we eenmaal daar aankwamen, zagen we nog het busje staan van wagenvoort.
Toen we het terrein van de tennisvereniging opliepen, zagen we aardig wat cakes staan, en qua publiek was het ook aardig druk, dus we dachten mooi, dit gaat een leuk showtje worden. Toen zijn we ergens anders gaan staan i.v.m de foto`s en filmpjes wouden we een andere plek hebben dan waar al die mensen stonden. Dus we zijn naar een andere grasveld gelopen, en daar al onze spullen klaar gezet. Even een biertje en een peuk naar binnen gewerkt en een uurtje gewacht, en er kwam dus niks..... toen zijn we gaan kijken, en alles was weg :-(
Dus geen vuurwerk gezien vanavond, beetje jammer.

Toch gek dat er zoveel reacties zijn over een show waar niemand is geweest en waar helemaal geen materiaal van is :p op een wazig foto tje :p

Toch gek dat er zoveel reacties zijn over een show waar niemand is geweest en waar helemaal geen materiaal van is :p op een wazig foto tje :p

hehe, als jullie zo door gaan wordt het een topic die het meest beken is en waarin de meeste reacties zijn geplaatst :rolleyes:

Back
Bovenaan