[Hong Deng Long] King Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: King cracker
Artikelnummer: R503
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 10/1
Effectomschrijving: 100 shots mat met grote knallers
Prijs: € 24,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mmm ... da's inderdaad wel erg traag als je het vergelijkt met de oorspronkelijke versie. Dan toch maar de Colorful Kings Cracker, als je het mij vraagt.

Cameo

Je hebt gelijk, bovendien gaat de Colourfull Kings Cracker een stuk harder en heeft betere flitsen... en gekleurde snippers ;)

Dat is inderdaad een trage op het filmpje van jejestilo074, maar dat vind ik eigenlijk wel raar want ik had afgelopen jaar 3 van die dingen en ze gingen toch echt een stuk sneller, en het was niet per ongeluk de colorfull king cracker.
Ik vond ze de moeite nog eens te gaan halen.

Deze is normaal wel sneller, in ieder geval sneller dan die jejestilo074 heeft gefilmd.
We gaan er nog een paar testen binnenkort.
De colorfull kings cracker en de kings cracker gaan zo`n beetje even hard alleen is de colorfull sneller.
Deze 2 komen in de aanbieding samen met een black salute.

Grtz Toon.

Deze mat viel me tegen. Hij ging niet zo hard als ik verwacht had. Ik heb veel posts gelezen dat deze mat ontzettend hard zou gaan maar het verschil met een black salut was maar klein vond ik. Hij ging inderdaad wel snel. De video hierboven geeft een totaal verkeerd beeld van hoe hij hoort te zijn. Helaas kan ik geen video plaatsen van deze mat omdat ik hem overdag afstak en dan is alles opeens wel erg goed te zien.

ik hoor in het Chooet-chain dat dit een goede vervanger is samen met de colourfull king.
Maar hier zitten stuk minder klappertjes op!
Ik vind dit wel een gaven mat omdat deze heerlijke (traditioneel) rood gekleurde snippers geeft!
Maar hoe is de knal tov van de chain?

Dit jaar 4 van in mijn bezit!!! Wat een mega harde mat was dit zeg. Absurd gewoon! Prima prijs voor prima mat!

Hij was dit jaar wel erg snel tov voorgaande jaren

Ja klopt, zelfs terwijl ik hem nog had opgehangen. Vond de knallen ook niet zo super..

Persoonlijk vond ik de colorfull kingscracker vele malen beter. Beetje verwarrend dat hier zoveel verschillende verhalen over zijn. Zijn wel erg wisselvallig.

Even een bump in dit topic omdat er toch wel een soort van ODE aan deze knalmat mag zijn hoor! Zo gigantisch zonde dat deze niet meer in omloop is...

Bijgevoegd het filmpje tevens ook het eerste filmpje van een gloednieuw kanaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan