Hoenderloo: 11-08-2012

stefantvs

VWC lid
Datum: 11-08-2012
Plaats: Hoenderloo
Provincie: Gelderland
Straat: Arckelaan
Tijd: 19.00 uur tot 23.00 uur.
Wie: Katan Vuurwerk
Wat: professioneel vuurwerk
Waarom: Onbekend

ik zie dat de show van 19.00 uur tot 23.00 uur is, kan iemand mij vertellen hoe laat het echte werk dan begint.

alvast bedankt

ik heb katan maar even een mailtje gestuurd met de vraag nitraatbom , zodra ik antwoord heb zal ik het hier posten

mvg

ik heb katan maar even een mailtje gestuurd met de vraag nitraatbom , zodra ik antwoord heb zal ik het hier posten

mvg

De show zal waarschijnlijk rond de klok van 22:30 geschoten worden. Dus als je er rond 22:00 bent, dan loop je hem in ieder geval niet mis. Iemand een idee van een plek om te gaan staan?

nog geen idee wat een goedde of leuke plek is , had alwel ff op google earth gekeken maar tis een rare situatie daar dus ja vanaaf maar ff kieke hoe en wat

grtzz

heb net een mailtje gehad van mike van katan en hij vertelde dat de show tussen 10 en half 11 geschoten word dus wees optijd

grtzz

nou wij zijn er ook weer , zag er grappig uit was heeeeeeeeel erg kort helaas en proff ????????????????? hmm zeker verkeerd gekeken:confused:
gelukkig was het erg in de buurt voor ons anders was het echt zonde van de tijd geweest

grtzz

@ subarufreak , De info over proff vuurwerk haal ik uit de vergunningen die online staan, op het moment dat ze ik noem maar wat 1 proff blok gaan afsteken staat dat dus al vermeld in de vergunning dus zo neem ik dat ook over :-)

nou wij zijn er ook weer , zag er grappig uit was heeeeeeeeel erg kort helaas en proff ????????????????? hmm zeker verkeerd gekeken:confused:
gelukkig was het erg in de buurt voor ons anders was het echt zonde van de tijd geweest

grtzz

het was idd erg kort en niet echt spectaculair!
maar was voor ons ook om de hoek en mijn zoontje van 7 was wel enthousiast en daar doe je het als vader ook voor, maar had wel meer verwacht..
ga binenkort trouwen en zal dan mijn eigen showtje wel maken haha.

@subarufreak jammer dat we elkaar niet even gesproken hebben.

hey jawe en cigarman ja was zeker leuk en gezellig elkaar weer gesproken tehebben na die lange tijd ,wie weet is een keer onder het genot van een bak koffie :wink:.

@stevanvs.
ja dat snap ik wat je zegt maar zoals ik al zei dan heb ik er wss langsheen gekeken want proff kwam er niet in voor :wink:

@ nitraatbom ja zeker jammer dat we elkaar niet geproken hebben,had nog wel rond gekeken of ik iets opvallends zag wat met vw temaken had maar helaas , mijn vrouwtje had wel een original vest aan dus ja die was wel herkenbaar.
heb nog wel een vader met zoon zien staan (vader had een blauw shirt aan) maar ja

wie weet een volgende keer in bemmel bv

grtzz

Back
Bovenaan