Hoek van Holland 21 augustus 2010 Bruiloft vuurwerkshow(tje)

pyromaniac

VWC lid
Hoek van Holland 21 augustus 2010 Bruiloft vuurwerkshow(tje)
Geschoten door: Royal Fireworks

Was een klein vuurwerkshow(tje) ter gelegenheid van een bruiloft, er werdt consument met prof geschoten (candles, single rows & 3" + 4" mines).

was een kort maar krachtig showtje met opbouwende tempo. maar wat een *** lokatie op het strand haha :D

Hier wat opbouw foto's en film:

AfbeeldingDD005.jpg

AfbeeldingDD007.jpg

AfbeeldingDD008.jpg

AfbeeldingDD031.jpg

AfbeeldingDD032.jpg

Voor meer foto's zie ons foto-album

Hier de film van deze show:

Lekker zeg, eindelijk een showtje in mijn woonplaats, hoor ik ineens knallen en besefte: nu is het al te laat om te gaan kijken. Was dit van tevoren nog niet bekend, omdat het achteraf wordt gepost?

Zeker niet zulke show's omdat het min of meer priveshows zijn (familiegelegenheden).
Enige manier om hier achter te komen is de aanvraag voor ontbranding bij te houden maar dat is monikenwerk.

Weet iemand of het mine-effect dat te zien is op 9 seconden (tourboillon effect dacht ik)uit een consumentenpot van royal komt. Het lijkt me zelf sterk, maar als het wel zo is, dan heb ik mijn nieuwe minepot gevonden.

edit: ik lees net zelf ook al dat in de beschrijving staat dat er ook 3 en 4" mines werden geschoten. Nu lijkt het wel heel erg onwaarschijnlijk :p

Lekker zeg, eindelijk een showtje in mijn woonplaats, hoor ik ineens knallen en besefte: nu is het al te laat om te gaan kijken. Was dit van tevoren nog niet bekend, omdat het achteraf wordt gepost?

Shows van Royal Fireworks worden niet bekend gemaakt op internet, meeste shows zijn allemaal privé zoals bruiloften :bye:

Shows van Royal Fireworks worden niet bekend gemaakt op internet, meeste shows zijn allemaal privé zoals bruiloften :bye:

Ligt eraan in welke provincie denk ik. Meldingsvuurwerken zijn sowieso lastig op te speuren.
provincie's als Drenthe, Groningen en Gelderland hebben keurig de ontbrandingstoestemmingen online staan, maar de meeste provincie's zijn zo ver (nog) niet. En dat is nodig voor elke show van > 100 kg consumenten en/of professioneel vuurwerk.
Ik kijk nu voor de kalender met een stuk of 20 google alerts op verschillende zoektermen.
Verder kijk ik in de Nieuwsbrieven van andere provincie's en zoek op andere sites.
ook gebruik ik de kalender van afgelopen jaren, omdat de data van dorpsfeesten, kermissen e.d. vaak hetzelfde blijven. Altijd moet je dan nog wel op internet nakijken wanneer,of en waar het geschoten wordt.
Ik probeer de kalender nu een beetje bij te houden, en het liefst zou ik zien dat elk schietbedrijf me mailt/PM't met data, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Met bruiloften e.d. wil je er natuurlijk ook geen vreemde pottenkijkers bij hebben.
Ook hebben bedrijven het te druk om dit bij te houden, maar tot dusver red ik me aardig.
Als je dus nog data weet, die niet in de agenda staat? Schroom niet me een PM te sturen.

Geweldige foto's pyromaniac, en een prachtig filmpje!
Goede kwaliteit enzovoorts! Keep going!

Groeten

bedankt voor het delen:D
mooie fotos en lekker filmpie
altijd leuk om een showtje te zien
met een aardige berg consumentenvuurwerk:thumbup:

Back
Bovenaan