Hoek van Holland 01-08-2009

moontan

VWC lid
Op het strand van Hoek van Holland – Zaterdag 1 augustus 2009

Op zaterdag 1 augustus 2009 pakt RTL extra uit! We doen dit door een nieuw, groot en gratis evenement: het RTL Viert De Zomer Concert.

Speciaal voor het RTL Viert De Zomer Concert bouwen we het strand om tot een echte concert locatie met alles er op en er aan. Terwijl de zon in de zee zakt programmeren wij de beste artiesten voor een fantastische zomeravond: KANE, vanVelzen, STEREO en van Dik Hout!

Het ‘RTL Viert De Zomer Concert’ sluiten we af met een spectaculair vuurwerk om de zomer gezamenlijk zo goed mogelijk te vieren.

Tot zaterdag 1 augustus - 17.00 uur, bij de eerste editie van het gratis RTL Viert De Zomer Concert op het strand van Hoek van Holland.

http://www.rtl.nl/experience/rtlviertdezomerconcert/home/

ik ben benieuwd , welk kaliber dit vuurwerk is , m'n opa en oma wonen hierbij in de buurt , leuk smoesje om ze uit de stoel te krijgen :devil::bonk: .

Donderdag 30 juli 2009,

De NS zet zaterdag extra lange treinen in vanwege het RTL Viert De Zomer Concert, wat in Hoek van Holland zal plaatsvinden.

Op het gratis popconcert, vanaf het vernieuwde strand van Hoek van Holland, zullen onder andere Kane, Van Velzen, Stereo en Van Dik Hout optreden.

Het concert begint om 17.00 uur, wordt afgesloten met een groot vuurwerk en duurt tot ongeveer 23.15 uur. Tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland, zullen lange treinen rijden die ook na 21.00 uur nog rijden in beide richtingen.

http://www.megastadfm.nl/whot.php?id=8450

PyroTV zal hierbij aanwezig zijn, uiteraard ook weer "backstage" tijdens de opbouw van het vuurwerk!

Hou www.pyrotv.nl dus vanaf morgenmiddag in de gaten..

Jammer dat ik niet daar aanwezig kan zijn, aangezien ik op vakantie ben. Ik woon namelijk in hvh en daar is normaal nooit een vuurwerkshow (behalve een zielig consumentenvw-showtje bij het vertrek van sinterklaas).

ben net even wezen kijken bij de opbouw. De mannen van DF hadden net de rekjes uit het busje getild. Meest 3" dacht ik en ook de candle waaier staat er weer goed gevuld bij. Ik verwacht zeker geen grootse show, vooral ook omdat de afstand van het vuurwerk tot het feestterrein zeker een kilometer is.

hier ben ik ook niet aanwezig.
maar wel top dat arjan en zijn team gaat filmen!!
dus dat word vanavond weer lekker kijken met een glas bier op de bank!
zal zo even de laptop op pc aan sluiten dan heb ik mooi groot beeld:D

PyroTV live vanuit Hoek van Holland

UPDATE 19:30: Helaas, wij kunnen geen live uitzending maken omdat er diverse omstandigheden roet in het eten gooien.

Orgineel bericht:
Zaterdag 1 augustus 2009 komt PyroTV LIVE vanaf het strand van Hoek van Holland vanwege het "RTL viert de zomer" concert met bekende artiesten. Dream Fireworks uit Enschede bouwt en schiet hier weer een professionele vuurwerkshow en PyroTV is daar weer bij!

Vanaf ongeveer 17:00 uur zal de camera aan gaan om zo live mee te kijken tijdens de opbouw e.d. Indien mogelijk word de show vanaf meer afstand gefilmd. Meer info over het concert vind je HIER

LET OP: LIVE uitzendingen zijn altijd onder voorbehoud vanwege de omstandigheden ter plaatse!

Was wel eens leuk om zo'n show in 5 minuten weg te moeten knallen :) Afstand was best groot, maar als ik het zo op dat filmpje terug zie was het nog best goed te zien. Max kaliber was 100mm aangevuld met candels en een 6 tal profbakken.

PyroTV ging helaas niet lukken want had er geen stroompunt (stonden op een pier) en waaide gewoon te hard waardoor het statief makkelijk om zou vallen en dat is zonde van de apparatuur. Dat zijn de welbekende omstandigheden ter plaatse ;)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan