Hoe stookt jouw straat ?

Torrr

VWC lid
Ben je de enige, en kijkt iedereen naar jou vuurwerk of word er in jou straat volle bak vuurwerk afgestoken ?
Vinden de buurtbewoners het leuk, of hebben ze liever dat je zo snel mogelijk stopt ? Vermeld het hier!

Buurt vind het wel leuk denk ik. Verder in de buurt gaat er genoeg spul de lucht in. Consumenten spul, profblokken en shell tot 8 inch

Afgelopen jaar wisseling was t chaos. Voor me zelf moest ik echt wachten. Straat naast ons vanaf 23:30 tot zeker 01:30 de ene na de andere profblokken. Salute blokken zeg je U tegen. Tussendoor een zooi shell's. Op t einde gingen er nog een paar 12 inch shell's de lucht in. De overburen hadden ook leuk spul.

Gewoon echt niet. Hebben wel wat mensen wat vuurwerk, me buurman was vorig jaar ook goed bezig,maar na een paar cake's draaien toch echt alle gezichten naar mijn huis. Ik begon daarom ook altijd rustig met een paar budgetcake's, om vervolgens na een kwartiertje als de rest zo goed als klaar is de grotere cake's af te schieten. Probeer dit jaar meer doorlont projectjes te maken, meer chaos en minder lang.

Niet veel. Me buurman stookt wel redelijk veel en verderop in de straat worden een paar prof. blokken afgestoken maar verder is het een dooie boel. Het meeste gestookt wordt in ieder geval door mij in mijn straat.

vorig jaar 2 anderen die iets afstaken. De een wat grondwerk en van die *** babypijltjes uit hand en horizontaalover de straat, de ander die aangestoken potjes met 9-12 schoten achter mijn kids (4-5) gooit. kreeg zin om mijn zena revolution op zijn huis te richten.... maar goed.... en nee geen tieners o.i.d. maar 50 plussers...

ja niet veel alle buren kijken naar mij en mn broertje. toch heb ik wel een heel mooi uitzicht! ik kan vanaf mijn erf 3 wijken zien stoken:d en daar kennen ik en mn broertje niet tegen op..

Back
Bovenaan