Gerwin VWC lid 28 sep 2007 #1 Artikelnummer: 100t Artikelnaam: Highlight Aantal Schoten: 1 Effectomschrijving: Enkelschots Mortier Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding. Laatst bewerkt: 28 sep 2007
Artikelnummer: 100t Artikelnaam: Highlight Aantal Schoten: 1 Effectomschrijving: Enkelschots Mortier Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
vuurwerkpro VWC lid 2 okt 2007 #2 volgens mijn lag de prijs rond de 11 euro iemand die dat zeker weet ? en weet iemand wat voor effect het is ?
volgens mijn lag de prijs rond de 11 euro iemand die dat zeker weet ? en weet iemand wat voor effect het is ?
teun48 VWC lid 20 jun 2008 #3 Ik weet het effect wel dat is hetzelfde als de sweet coconut maar als hij 11 euro is dan neem ik liever de sweet coconut
Ik weet het effect wel dat is hetzelfde als de sweet coconut maar als hij 11 euro is dan neem ik liever de sweet coconut
Tunit VWC lid 20 jun 2008 #4 Hij is het zelfde als de Green Dahlia! de prijs is €7,50 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Hij is het zelfde als de Green Dahlia! de prijs is €7,50 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Vuurwerkbieb VWC lid 26 okt 2008 #5 filmpje (onderaan pagina) http://star-fire.nl/productinfo/?id=120