Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
op 13.28 productie
Dit is productie? Dan komt deze op mijn wenslijst. Vind het toch wel een van de beste van dit merk. Zeer mooi, sierlijk en... ja, gewoon TOP!
Lijkt best redelijk om te gaan met wind! Heb je deze oudejaarsavond geschoten?Straatfilm van vorig jaar. Zo te zien gaat deze vandaag in Nederland aangeboden worden.
Dit was een paar dagen er voor toen was het bijna windstil.Lijkt best redelijk om te gaan met wind! Heb je deze oudejaarsavond geschoten?
Dit type effecten verwaaien, dat weten we allemaal. Brocades, willows, flowercrown etc. Het is allemaal niet veel met (veel) wind. Je doet er als liefhebber verstandig aan een gevarieerde collectie bij elkaar te sprokkelen met een goed evenwicht tussen wind bestendige en niet wind bestendige effecten.
Dat weet ik maar al te goed, maar dan nog, met wind hadden die effecten echt wel groter en voller gemogen. Misschien des te meer reden om hem te halen zodat ik zelf kan zienDit type effecten verwaaien, dat weten we allemaal. Brocades, willows, flowercrown etc. Het is allemaal niet veel met (veel) wind. Je doet er als liefhebber verstandig aan een gevarieerde collectie bij elkaar te sprokkelen met een goed evenwicht tussen wind bestendige en niet wind bestendige effecten.
Dat is altijd een optie en zeker een goed excuus.Dat weet ik maar al te goed, maar dan nog, met wind hadden die effecten echt wel groter en voller gemogen. Misschien des te meer reden om hem te halen zodat ik zelf kan zien