Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Afgelopen jaar was het geweldig weer tijdens de jaarwisseling. Hoe zijn de weersvoorspelling dit jaar bij jou?

Laatst bewerkt:
Het duurt nog even, maar de eerste weersverwachtingen druppelen binnen. Het zal weer een druk bezocht topic worden, die zeker altijd voor de nodige spanning zorgt.

Tuurlijk, best bezochte maar ook meest beruchte forumdeel die bij menig liefhebber zweet geeft op plaatsen waar ze het niet willen hebben...:D

Tot nu toe garantie tot de voordeur voor de verwachting van de 31e dus we wachten het maar weer even af.. Vertrouwen op jou om het zweten binnen de perken te houden davidh :p

Kunt er nog niet veel van zeggen, maar het weer van de afgelopen dagen en de voorspellingen voor de komende dagen zorgen hier al wel voor lichtelijke stress.

No stress....
Heb je er geen invloed op: don't worry about it...
Tenzij...... nope, gewoon niet doen.

Ik kan mij er nu totaal nog niet druk om maken. Simpelweg omdat voorspellingen nog te onbetrouwbaar zijn.
Als het met bakken uit de hemel komt, bewaren we waarschijnlijk iets meer.
Als het dichte mist is, trekt het hopelijk na een uurtje weer open.
Is het windstil, slaan we de fonteinen over om te voorkomen dat je de overkant van de straat al niet meer ziet.

Voor de rest: kleed je er op, GAS OP DIE LOLLIE :droolthum

Als er maar niet te veel wind is. Regen los ik eventueel op met een grote partytent. Van daaruit kan ik lekker stoken met mijn kidz.:D Voor de eventuele kou heb een grote vuurkorf. Kom maar op met de 31e

als ik 14 dagen vooruit kijk kan ik kijken t/m 25 december en die laatste week is het wel droog, maar daarna is nog niets van te zeggen.

Ja, het weertopic. Hij is er weer! Het grootste stresstopic van VWC, al jaren. Ondanks dat ik de voorpret niet wil laten bederven door een slecht weerbericht, klik ik het toch altijd aan. Met de grootste angst en pijn in de buik, maar tóch wil ik het lezen. Heerlijk topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan