Het grote vuurwerklabels topic.

Er zijn in het verleden heel veel mooie labels geweest en het eerste wat in mij opkomt zijn de DRGN labels van BKV en de Diamond Collection van Wolff. En natuurlijk het schitterende Shishing Crackers label van Red Lantern. Van de huidige producten vind ik vooral Funke erg mooi, nostalgisch ogende labels die ook een beeld geven van het effect maar wel op een manier die perfect bij het label past. Ook Riakeo doet het erg goed met stijlvolle labels.

Shising-Crackers-Red-Lantern_600x600.jpg

Met grond- en kleinvuurwerk ben ik nogal gevoelig voor uiterlijk het label en vorm! Draaizonnen, tolletjes, voertuigjes, ufootjes noem maar op! Ook al weet ik dat bij sommige items de uitwerkingen ruk zijn, het zijn voor mij een soort hebbedingen! Cakes en fonteinen met een grappig label gaan er bij mij ook wel in! Puur om te hebben!

Met compounds heb ik dat niet en ben ik mij bewust van wat er uit moet komen belangrijker is! We weten wel dat sommige labels echt fantastisch zijn, maar wij freaks kopen geen compounds omdat het label zo mooi is! Maar ik snap dat een label een directe indruk kan maken op de gewone consument uit oogpunt van commercie!

Labels van nostalgische items zijn natuurlijk van een heel andere orde! Hedendaags gezegd; Alles was mooi van de buitenkant!

1759778159231.png

Dit is voor mij een droom label.
Ik heb hem even van https://www.vuurwerkvitrine.nl/ gejat.
Voor meer nostalgische vuurwerklabels labels, kijk daar even op.
Er is een astronaut versie van dit label geweest, van KAT vuurwerk maar een mede liefhebber van de old school labels heeft er 1 van SE fireworks.
Ik zal heel graag een pakje van deze willen hebben, maar blijven dromen is realistischer.
De kans is groot, maar daar heeft Roel meer kijk op dat het label ook getekend is en daarna als label is gebruikt.

Er zijn in het verleden heel veel mooie labels geweest en het eerste wat in mij opkomt zijn de DRGN labels van BKV en de Diamond Collection van Wolff. En natuurlijk het schitterende Shishing Crackers label van Red Lantern. Van de huidige producten vind ik vooral Funke erg mooi, nostalgisch ogende labels die ook een beeld geven van het effect maar wel op een manier die perfect bij het label past. Ook Riakeo doet het erg goed met stijlvolle labels.

Bekijk bijlage 1814190
Puur nostalgie!❤️
Ontzettend veel van weggestookt dat je op 1 & 2 januari spierpijn in je arm had van het wegwerpen. Na paar wasbeurten je haar nog vleugjes kruitdampen bevatte. Good old days.

ik kan mij herinneren dat ik deze er vroeger in de winkel best geil eruit vond zien maar maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat mijn neuronen die kleurtjes toen leuker vonden
paketa.jpg

Back
Bovenaan