Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat vind jij van de herfst en winter? Heb jij al wat mooie winterse plaatjes geschoten.. deel ze hier met ons!

Momenteel is het meer zo iets:

Cb4tBw8.jpg

Eerst de herfst maar zien te overleven. Alvorens de (hopelijk) echte winterkou weer eens komt... :rolleyes: :kerst:

De herfst zal hopelijk snel beginnen, prachtig altijd om die bladeren zien te verkleuren. Altijd een mooie wandeling maken en genieten van de natuur. Maar de winter mag ook zeker snel komen, dat blijft voor mij het mooiste seizoen.

Ik kan niet wachten totdat de eerste herfstkleuren weer tevoorschijn komen. Vanochtend onderweg naar het werk vond ik het al wel weer iets frisser. Gelukkig nog wat beelden van vorig jaar om van te genieten.

A1.jpg

A2.jpg

A3.jpg

Ben serieus benieuwd wat de droogte dit jaar doet met de "herfst" gezien nu al aardig wat bladeren verkleurt lijken te zijn :(

21-10-27-Bezoek-aan-het-Noorderhout-beste-5-768x576.jpg

Hebben jullie al paddestoelen enzo gespot?

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Je ziet nu al vrij veel bladeren op de grond liggen. Maar ook de eikels lijken al wel zo goed als allemaal gevallen te zijn, die liggen echt overal. En ook zeker al wat paddenstoelen gezien.

Ik verlang weer naar die vroege, donkere dagen met hopelijk ook weer aanzienlijk wat sneeuw komende winter. Wat hebben we 2 jaar geleden genoten van al het moois zeg!

Sneeuw-2021.jpg

Sneeuw-2021-rijden.jpg

Ik ben dat warme weer inmiddels wel goed zat. Laat de herfst maar snel zijn intrede doen. Altijd mooi om de natuur in een andere kleur te zien veranderen. Daarna mag de winter ook snel komen, dat blijft het mooiste.

Heerlijke foto's Wes, ik geniet er zo van, die sneeuwfoto's. Het wordt tijd dat het weer gaat omslaan, die hitte komt me echt m'n strot uit.

Langzaamaan zie ik bij de bomen in de wijk al heel voorzichtig wat hele lichte bruin en rood tinten tevoorschijn komen. Dat proces van bladkleuring vind ik altijd geweldig om te zien. Hierbij nog wat beelden van vorig jaar.

20191015_162550.jpg

20181016_114816.jpg

Gister en vandaag toch wel wat aardige herfst taferelen gezien met het slechte weer. Blijft toch wel een unieke sfeer hebben, alle verkleurende bladeren met de regenval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan